ep.1

125 18 43
                                    

jisungdan

Tamam, bana neden burada olduğumu sormayın, çünkü ben de bilmiyorum.

Çok zeki arkadaşlarım sağ olsunlar, şu an 'K-pop Random Dance' etkinliğinin yapıldığı sokaktayız. Ağır bir K-pop fanı olarsk şunu söylemeliyim ki, burada olmaktan gayet mutluyum.

Buranın olayı, herkes bir sokakta toplanıyor. Sonra, tek tek, farklı grupların ya da soloist şarkıcıların şarkılarından kısa partlar çalınıyor. Bu partlar da danslarıyla viral olan partlar. Dansı ve şarkıyı bilenler, ortadaki boş alana çıkıp o kısmın dansını yapıyorlar. Şahsen bu etkinliği gayet eğlenceli buluyorum, ama izlemesini. Daha önce hiç bulunmadım. Ve şu an, çok zeki arkadaşlarım Felix ve Jeongin yüzünden buradayım.

"BENİ NİYE BURAYA GETİRDİNİZ AQ?!"

Sesimi duyurmam için bağırmam gerekiyordu, çünkü kalabalık ve gürültü çok fazlaydı.

"SEN AĞIR K-POP FANI DEĞİL MİSİN AQ?! NİYE ŞİKAYET EDİYOSUN?"

"NE BAĞIRIYON GERİZEKALI KULAĞIMA?"

"SANKİ DUYUYON AMK KELİ."

"HYUNG Bİ SUSSANIZ MI?"

Jeongin'in bağırmasıyla ikimiz de bağırmayı keserken, haporlörlerden bir ses yükseldi.

"Sessizlik lütfen! İlk K-pop şarkımızla başlıyoruz. 3, 2, 1!"

Çıkan şarkı EXO'dan 'Love Shot'tı. Şarkıyı çok severim, ama dansını bilmediğim için olduğum yerden eşlik etmeyi denedim.

Vakit geçtikçe ortama alışmaya başlıyordum. Çalan şarkıları biliyorsam sahneye atlıyor, ortadaki yerimi alıyordum. Arada Felix ve Jeongin de bana eşlik ediyordu. Ve aslında düşünürsek, gerçekten de eğlenceliydi. Gayet eğleniyordum şu an.

Yaklaşık bir saattir burada olmalıydık. Dans etmekten ve bağırmaktan sıcak basmıştı, oldukça terlemiştim. Etkinlik her ne kadar akşam yapılsa da kalabalık oldukça çoktu, bu da ister istemez terlememi sağlıyordu. Ve itiraf etmek gerekirse, her ne kadar terlesem de kokmuyordum. Garip bir olay farkındayım, ama hayattaki tüm şansımı burada kullanmış olabilirim. O yüzden burada terlemem, pek bir zararıma değildi.

Şarkılar ardı ardına geçerken, neredeyse her şarkıya çıkıyordum. Kendim bile şaşırmıştım, çünkü her seferinde farklı bir grubun şarkısı çıkıyordu, ve ben hepsinde sahnedeki yerimi alıyordum.

Kendimin yanı sıra, Jeongin ve Felix de eğleniyorlardı, bunu görebiliyordum. Şarkının çaldığı platformun önünde bir kamera vardı, ve K-pop Random Dance kanalı için video çekiyordu. Kısa reels videolarında çıkacağımın bilincindeydim, ama beni pek alakadar etmiyordu. Sonuçta ben eğleniyorsam isteyen istediğini yapabilirdi. Buna çoğu şeyi dahil ediyorum. Mesela şu an çoğu kişi, kendi telefonuyla ortadaki açık alanı videoya alıyordu, kendi hesaplarında paylaşmak için. O videolarda çıkmayı da umursamıyordum, hatta çıkayım çıkacağım kadar, insanlar gerçek K-pop fanı görsünler.

İlerleyen zamanda, Jeongin ve Felix yoruldukları için kalabalıktan çıktılar ve kameranın arkasındski demirliklere oturdular. Ben oradan onlara el sallarken artık kalabalıkta yalnızdım.

Ve tam o sırada, o şarkı çaldı.

Enhypen- Bite Me

İNANAMIYORUM ŞU AN. KAREOGRAFİSİNİ EN ÇOK SEVDİĞİM ŞARKI ÇIKTI!

Bakın, beni gerçekten görmeniz lazımdı, resmen uçtum sahneye.

Ve o anda garip bir şey oldu.

Tam karşımda bir yüz belirdi.

Yakışıklı bir yüz.

Ben kareografiyi tek başıma yaparken o da karşıma geçti, ve sanki benim dansçımmış gibi kareografiyi sergilemeye başladı.

Tamam, etkilenmiştim. Bunu beklemiyordum çünkü. Hemen önümde belirmesi ve ana dans hareketlerini sergileyen bana ayak uydurması etkileyiciydi. Kareografi tam olarak devam ederken, kareografide olduğu gibi, elleri vücudumun çeşitli yerlerine değiyordu. Ve itiraf etmek gerekirse o yakışıklı yüzle bana bakarak kareografi sergilemesi ÇOK ETKİLEYİCİYDİ.

TAM ANLAMIYLA.

ÇOK.

ETKİLEYİCİYDİ.

Şarkıyla beraber o partın kareografisi bittiğinde yakışıklı yüz bana göz kırptı ve kalabalıkta kayboldu. Ve ben de mal gibi kaldım.

Biri kolumdan çekiştirip beni sahneden çıkardığında diğer şarkı çalmaya başlamıştı bile.

"Jisung? Oğlum harikaydı lan! O neydi öyle?!"

"Hyung, hepsini kaydettik, görmen lazımdı! O kadar odaklanmış yaptınız ki kareografiyi!"

"Jisung? Jisungg!!"

simdi o yakisikli yuz minho olunca mal gibi kaliyor insan dimi jisung

yeni bir fic ve ben.

bu fici inatagramdan gordugum bir videodan esinlenerek yaziyorum.

videoyu atan hesap
ig: parkjayenhaa
parkjayenhaa

umarim begenirsiniz

oylamayi ve saire arsris yorum yaomayi unutmayin lutfenn

gorusmek uzeree

-gece

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kpop random dance | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin