Scene Starts with A Girl Running In White Behind A Boy Trying To Put Colours On Him...
The Boy Turns And Hits A Platter Of Red Colour Towards The Sky Resulting In Falling It On Both Of Them ...
{ Like This }
"What The Hell!" Exclaims The Girl Wiping Off The Colour From Her Face Revealing Her To be Amaya...
Amaya: Yeh Tune Kya Kiya.. { With A Frustrated Expression}
Shivaansh: Bura Na Maan Meri Jaan , Holi Hai!
Amaya: Ruk Ab Mai Tujhe Batati Hoon Ki Holi Kease Khelte Hai ..
{ Background Music}
Amaya Starts Running Behind Shivaansh & He Also Runs To Protect Himself...
They Get Into A Funny Banter...
After Chasing Each Other For Sometime, They Got Tried...
Shivaansh: Bas! { Breaths 😮💨} Mai Thak Gaya. Bas Bas!
Amaya: Ha M..Mai Bhi..
Amaya See's Aarohi Coming Towards Them And Tells...
Amaya: Ansh..AANSH..Tu Sun Bhi Rha hai kya?
Shivaansh: Ha Yr..KYA HAI ? Kaan Ke Parde Faad Degi Kyaaa?
Amaya: Dekh Aaru Di Aa Rahi hai..
Aarohi: Hi Guys !!
Shivaansh: Bye! Mai Jaa Raha Hoon..
Amaya: Are Ruk Kaha Ja Raha hai?
Shivaansh: Wo... Mujhe Yaad Aya Ki Mom Kuch Kaam Diya Tha Nahi Kiya To Mujhe Pankhe Se Ulta Taang Degi Wo..
Amaya: Ruk Ruk Ruk Sun Mansi Ma Ko Mai Mana Lungi Tu Mere Saath Aa Di Just A Second Ha..
Amaya Takes Shivaansh To A Table Full colours Of And Signals Him To Throw Colour On Aarohi...
Shivaansh Picks A Plate Of Blue Colour And Flips It Over On Aarohi Amaya Does The Same With Red colour...
Aarohi Gets Startled With The Sudden Attack On Her Aarohi Who Was Already Frustrated,Shouts On #Shivam( Amaya & Shivaansh)...
Aarohi: What The Hell Was This Amu? Chote Bacche Ho Kya Dono?
Amaya: Di Chill Holi Hai Enjoy Na..
Shivaansh: Ha Yr Holi Hai Relax..
Aarohi: You Just Shut Up Shivaansh Amu Bacchi Hai Lekin Tum Toh Thodi Samajhdari Dikha Sakte The Na Amu Ke Saath Bacha Banne Ki Kya Zarurat Thi?
*** END***
What's The Reason Behind Aarohi's frustration?
To Find Out Wait For The Next Chapter....😉
YOUR #NAYAB WRITER'S ❤️
Don't forget To Vote, Share & Comment....
Next update after first chapter gets 10 votes
YOU ARE READING
AMAYA- Ek Anokhi Dastaan....
FanfictionAmaya Is A 20 Years Old Happy To Go Lucky Girl. On Her 21st Birthday She Finds Out The Biggest Truth Of Her Life Which Turns Her World Upside Down. Her Life Seems Like a Lie To Her .... What Is Amaya's Life Changing Truth? What Will Amaya Do Now? R...