Aylar sonra.
The first day.
Aramizdaki şey sonunda bitmişti, benim için hala farklı davranmıyordu ama en azından kavgalı değildik.
Kim Jennie'ye göre herşeyin suçlusu hep Son Chaeyoung olmustu.
Chaeyoung ile konusmaya karar verdigimde ise U donusu nedir nasil yapilir adli bir calisma duzenleyip bahaneler uretmisti ve benim icin bu sadece tek bir anlama geliyordu.
Kim Jennie basindan beri bana yalan soyluyordu.
Bana yalan mi soyledin ded8gimde ise herseyden sikildigini soylemisti
Beklemekten
Problemlerren
Secim yapmak zorunda kalmaktan
Aglamaktan
Beni uzmekten(?)
Uzulmekten
Kavgalardan
Ve vicdan azabindan.Bunlari yazdiktan sonra agladigini da ogrenmistim.
Aglamasinin tek nedeni vicdan azabi cekiyor olmasiydi.
O an cevap vericek gucum yoktu. Mental anlamda bitik bir durumdaydim bu yuzdende telefonumu kapatmaya karar verdim.
"Seni cok ozlicem"
"Sadece seni istiyorum"
"Paha bicilmez bir degerin var Chaeyoung"
"Agladigini hissediyorum"
"Son 9 gunumuz guzel gecsin istiyorum"
"Cidden birsey yazarmisin"
"Cok korkuyorum"
"Seni seviyorum Chaeyoung iyi geceler"
Bu mesajlarini sabah gormustum ama hala cevap vericek gucum yoktu. Annemleri disari cikmaya ikna etmistim bende bu yuzden kalktiktan kisa birsure sonra hazirlanmaya basladim, sonunda disari cimip ailemin arabaya binmesini beklerken jeongyeon ve bir arkadasini gordum. Disari ciktiklarini soylediler ve dondugumde onlara katilmami twklif ettiler. Kabul ettim, kafa dagitmaya ihtiyacim vardi.
Ayrica benim sadece 8 gunum kalmisti.
Ailemle eglenceli gecen nadir gezilerden biriydi.
Sonunda geri dondugumde jeongyeon u zorla disari cikatdim. Cokda zorla diyemem dunden razi gibiydi aslinda. Yakindaki parka dogru yurumeye basladik. Onlar hala parktaydilar.
Gittigimiz okulun yanindaki parka gitneyi teklif ettim.
Kim Jennie o an gormek istedigim son kisiydi.
Jeongyeon la uzun sure oyalandik, yuruyus yaptik ve shobet ettik. Ona herseyi anlattim, dertlesmesi iyi bir insandi.
Bana buraya ilk geldiginde ne kadar yakin okdugumuzu farkettigini sonrasinda kavga ettigimizde ise beni yapabildigi her sekilde disladigini dusundugunu soylemisti ve bu yontemlere ortak arkadaslarimizi kullanmak ta dahildi Jeongyeon a gore.
Birsyre daha dolastiktan sonra saat gecenin 11'inde sonunda eve girebilmistik.
**********************************
The second day.
Oylesine oturarak harcadigim gunlerden biriydi bugun.
8 gun. Tam 8 gun kaldi.
Bos bos suursuzlarimla sohbet ediyordum. Ne oldugunu onlar da biliyordu.
Hyunjin: Chaeng herseyi anladim ama birsey sorucam
Jennie'nin sirrini neden ailesiyle paylastin?
C: ney?
Neyden bahsettiginden haberim yoktu. Evet ailesiyle yakin zamanda gorusmustum ama sadece ayakustu konsumustuk. Neden benim soyledigimi dusunmuslerdi?