2-HERSEYİN BASLANGICI

6 0 0
                                    

~4(dört)yıl önce~

(kalın yazacağım seyler Lix'in ileride bu anılarını düşünürken kendined söylediği seyler olucak)

Kulağımdaki kuulaklığı çıkardım.Buna sebep olan şey , duyduğum sesti.

Sanki; arkamda ki  okul duvarının bu tarafındaki çalıların üstüne biri düşmüş gibi bir ses.
Evet! Yanılmamıştım.

Düşen kişiye yardım etmek amacıyla elimi uzattım.küfretmeyi bıraktığında,yüzüme baktı ve gülümsedi.
Sanırım Tanrı, evrendeki tüm güzellikleri ona bahşetmiş.

Elimi tutması kalp atışlarımı hızlandırmışken (daha yeni tanışmış olmamıza rağmen), aynı zamanda da düşüncelerimden ayrılmama neden olmuştu.

"HYUNJİN!!"

Ohh,demek adı Hyunjin.yani en azından , ona bakıp seslenen ve arkadaşı olduğunu düşündüğüm çocuk ona böyle seslenmişti.

"Teşekkür ederim"

Gülümsedi.

"Bir şey yapmadım ki"

Her şey senin suçun! O senin yüzünden öldü. Nasıl birşey yapmadım diyorsun hala.

Gülümsedim.

"HYUNJİN!"

Sesin geldigi yöne döndü.

"NE VAR YA!"

"GELSENE SURAYA FARK EDİCEKLER."

"OFFF JİSUNG! BÖYLE  BAĞIRIRSAN EDERLER TABİ,AYRICA ABARTMA. Birsey anlamaz bu mankafalılar."

Neyi anlayacaklardı ki?

"Hem sen Minho'nu gör gel,ben bekleyeceğim sanırım biraz."

Bana bakarak söylediği seyle sanki imkanı var gibi daha geniş gülümsemistim.

"Ahh! Peki ama Jeongin ne olacak?"

"N'olucakmış Jeongin'e!"

"İyi peki beş dakikaya gelirim zaten, sende görünmemeye çalış . Jeongin'in kulağına gider falan hiç uğraşamayacağım simdi."

Beni işaret ederek söyledigi seyle saşırmıstım. Ayrıca kimdi bu "jeongin"?

Kafamdaki sorunun cevabı olma ihtimali en düsük olan sey bile kalbimi acıtmaya yetiyorken,o ihtimalin gerçek olması durumunda benim icin onu ekmis olması ise havalara uçmamı sağlıyordu.

Keşke yardım etmeseydimde tanışmasaydık, tam bir aptalım. O'da sevgilisini ekecek bir aptal, hemde benim için.ama nerden bilebilirdim ki ,takıntılı bir aşığın olduğunu?

~~~~~~~~~~~~

Off çok cringe yaziyomusum gibi geliyor
Düşünceleriniz benim icin gercektende önemli, bu yüzden yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Yıldızları parlatmayı da  unutmayın, hoscakalin!




Memorys\Hyunlix\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin