Yinemi Ben

77 2 0
                                    

Merhaba benim adım gaye 16 yaşındayım annem bana sakar'der biraz sakarım da.
Bu sabah yine mutlu uyandım odamdan çıktım tabi ki yine benden 3 yaş küçük kardeşim beni tuzağına düşürmeye çalışıyor hep aynı numara odamın kapısının önüne kaykayını koyuyor '' aaah cem'' neyse tuzağına düşmeyeceğim seni haylaz çocuk annem ve babam yine telaşla kahvaltıyı hazırlıyor herkesin bir görevi var kardeşim ve ben okula annem ile babam ise işe gidiyor her hafta içi böyle geçiyor neyse ya alıştım ama biraz sabah kalkmakta zorlanıyorum her neyse off annem yine bağırıyor kahvaltı hazır diye 15 dakika sonra servis gelecek daha hazır değilim ki annemin bağırmasından kurtulmak için önce kahvaltı yapmalıyım.
Kahvaltımı yaptım hazırlanmak için odama çıkıyorum acaba bugün ne giysem yine kararsız kaldığım o an off ne giysem ne giysem ne giysem.''Tatlım hazır değilmisin daha servisin gelecek hızlı ol lütfen."
Tamam anne hazırlanıyorum ama henüz ne giyeceğime karar veremedim.
Evet siyah pantolon ve üstünde siyah renkle yazılı beyaz t-shirt mü giyeceğim servis saatim geldi tam zamanında hazırlandım. Servis geldi ve okula doğru gidiyorum.
İşte geldim okula yine neşe ve zeynep beni okul bahçesinde bekliyorlar bu arada neşe ve zeynep benim en iyi arkadaşlarım onlarda benim gibi tam birbirimizi bulmuşuz. Zil çaldı derse girmemiz gerek ders matematik off sıkıcı dersi dinleyen öğrenciler var 3-4 tane ama onlardan başka diğerleri full konuşuyor hoca sınıfa geldi ama ders boş geçecek konular bitti yaz tatilin olmasına 5 gün kaldı o yüzden bütün sınıf konuşuyor.
Dersler bitti eve dönme vakti geldi serviste en sevmediğim kızlar benim ile konuşmaya çalışıyorlar ama nafile ben konuşmayacağım neyse ki eve çok az kaldı.
Eve geldim çantamı fırlatıp attım nereye attığımı bilmiyorum neyse ya umrumda dahi değil çanta. Off haylaz kardeşimin gelmesine 10 dakika kaldı o gelmeden 10 dakika olsa bile biraz bahçeye çıkıp temiz hava alıyım bahçe de türlü türlü meyve ağaçları çeşit çeşit rengarenk çiçeklerler yemyeşil çimenlerle donatılmış bir bahçemiz var canım çok sıkıldı cemin gelmesine çok az kaldı neyse cem gelince biraz onun ile uğraşayım hep o mu benim ile uğraşacak. Zil çaldı cem gelmiş olmalı gidiyim de kapıyı açıyım,kapıyı açar açmaz saldırı yapmaya başladı seni haylaz çocuk.
Akşam oldu herkes evde annem ile babam bitkin bir halde cem hâlâ benim ile uğraşıyor annem akşam yemeğini hazırlamaya mutfağa gitti bende gidiyimde anneme yardım ediyim. Akşama yemeği hazırlandı herkes mutfakta babam bize yaz tatilinde nereye gidelim diye sordu hepimizin ortak kararıyla bodruma gidiyoruz. Saat 00:00 oldu annem ile babam uyuyor yarın okullar tatil olduğu için cem ve ben hâlâ uyumadık cem ile film açıp izleyeceğiz şuan cem'in en sevdiğim yönü ben ne izlersem itiraz etmeden izliyor ama bir şartı olur elbet PATLAMIŞ MISIR ikimizin en sevdiği şey. Mısırımız hazır filmimizide açtık.
Bakıyorum da haylaz bey filmin en heyecanlı yerinde uyumuş neyse battaniye getiriyim de burada uyusun artık bende uyuyum.

GAYE'NİN OKUL DA GİYİDİĞİ KIYAFET YUKARIDA FOTOĞRAFI VAR...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yinemi BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin