「 • 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 || 𝑐ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 1 • 」

25 0 0
                                    

•[ 𝑇𝐻𝐼𝑅𝐷 𝑃𝑂𝑉 ]•
𝑇ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑃𝑉𝑍 ℎ𝑖𝑔ℎ 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙٫ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔٫ 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑜𝑛𝑑𝑎𝑦 7:00 𝐴𝑀. 𝑆ℎ𝑒𝑘𝑢𝑟𝑖 𝑘𝑖𝑧𝑢𝑚𝑖٫ 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑎𝑡 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡𝑔𝑎𝑡𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑐𝑖𝑙٫ 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙. 𝑈ℎ 𝑜ℎ..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

𝑌𝑢𝑘𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑔𝑒𝑡 𝑑𝑒𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡
𝑏𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑠ℎ𝑒𝑘𝑢𝑟𝑖 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑔𝑑𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒𝑘𝑢𝑟𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝐻𝐸𝑌! NO RUNNING 𝐼𝑁 𝑇𝐻𝐸 𝐻𝐴𝐿𝐿𝑆 𝑌𝑂𝑈 𝐼𝐷𝐼𝑂𝑇!" 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦!!"
𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 "𝑖'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟 𝑖 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒!" 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑎𝑡ℎ 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒٫ 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑘 𝑒𝑛𝑑𝑖𝑦𝑢𝑘𝑜٫ 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑏𝑒 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛! 𝑛𝑜𝑤 𝑔𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒." 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑡ℎ 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑒𝑡 𝑑𝑒𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝐴𝑠 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑠𝑎𝑡 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑎𝑡٫ ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑎𝑡𝑚𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 " 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑝𝑢𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑦𝑢𝑘𝑜" 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛 𝑘𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑖٫ ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑.

"ℎ𝑒𝑦٫ 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑡ℎ ℎ𝑜𝑚𝑒𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑎𝑣𝑒 𝑢𝑠 𝑦𝑒𝑠𝑡𝑒𝑟𝑑𝑎𝑦?" 𝑘𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑 "𝑦𝑒𝑎ℎ 𝑖 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡٫ 𝑤ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠𝑘 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡?" 𝑘𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 "𝑜ℎ! 𝑢ℎ..𝑖𝑡𝑠 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦!" 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 "𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡...." kashiri gaves up and said "𝑦𝑒𝑝 𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡٫ 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑚𝑦 fa𝑢𝑙𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑎𝑐𝑐𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡! 𝑏𝑢𝑡..𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑖 𝑐𝑜𝑝𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑚𝑒𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑏𝑒𝑠𝑡𝑖𝑒 𝑦𝑢𝑘𝑜𝑜~ 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒𝑒𝑒" 𝑘𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑖 𝑏𝑒𝑔𝑠 𝑦𝑢𝑘𝑜 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑝𝑦 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑚𝑒𝑤𝑜𝑟𝑘 "𝑓𝑖𝑛𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑒٫ ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡."

「𝑃𝑉𝑍 𝑆𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝐴𝑈!ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛」Where stories live. Discover now