[1]

146 23 45
                                    

Seloooo

İnstadan gördüğüm bi pova yazdığım bi fictir

İnsta povlarındaki ficler hep müq oluyo ha

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)

Ay selo aşkolarrr, bendeniz yeni çıkış yapmış JYP şirketi altında olan Racha grubunun ana dansçısı Lee Felix!

Çıkış yapalı daha 1 ay olmadan fan sayımız artmış ve gerçekten de sevilmiştik.

Bugünse JYP'nin başka bir grubu olan Stray Kids geubunun konserine gidicektik. Neden ben de bilmiyorum, gidiyoz işte.

Grup arkadaşlarım Jisung, Seungmin ve Jeongin'di. Çıkış yapmadan önce aramızda samimileşmiştik ve gerçekten çok iyi insanlardı.
(Maknea lineeeee!)

Hepsi deli oldukları için kafa yapımız uymuştu ve daha kolay birbirimize ısınmıştık.

Arabada yolda giderken doymayan bir adet Jeongin adındaki tilki yanımızda sandviç kemiriyodu.

Seungmin aramızdaki en normal kişi olarak kitap okuyodu.

Jisung ise benle telefondan oyun oynuyodu.

"Al öldüm öldüm!"

"Yah ne bağırıyon manyak sincap, ben napıyım! Burda 3 düşmanla aynı anda çatışıyorum senorda tek kişiye mi öldün?"

"Senin gibi pro değilim diye hava atma civciv!" ona dil çıkartıp 3 düşmanı da öldürdükten sonra oyunu kazanmıştım.

"Benim sayemde kazandın ha, yine iyisin." Jisung göz devirdiğinde araba durmuş ve menajer ön koltuktan inip kapımızı açmıştı.

Biz telefonumuzu, Seung kitabını kapatmış ve Jeongin de elindeki sandviçi ağzına tıkmıştı. Bu çocuğun ağzında kesin karadelik var.

Arabadan indiğimizde bir sürü paparazzi ve haberciler atrafımızıda bizi çekiyo ve mikrofon uzatıyolardı.

"Kör oldum Jis, help!" yanımdaki Jisung'un kılağına eğlip söylediğim şeyle Jisung beni kolumdan tutarak yürütmüştü.

Konser yerine girip bize özel ayrılmış olan koltuklu bölüme oturduğumuzda arkamızdaki hayranlar bize bağırmaya başlamıştı.

"SEUNGMİN MERRY ME!"

"JİLİXXXXX!" evet bizi bi de shipliyolardı, Jisungla birbirimize bakıp sırıttığımızda arkadaki hayranlar daha çok bağırmaya ve çığlık atmaya başlamıştı.

"Moment verip onları çıldırtsak mı?"

"Çok mantıklı sincap." Jisung iyice dibime girip kafasını omzuma yasladığında hayranlar iyice çıldırmış ve 'JİLİX' diyerek çığlık atmaya başlamışlardı.

"Beyninize ediyim gerizekalılar!" ona bakıp dil çıkardığımızda Seungmin göz devirmiş ve telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı.

Jeongin ise çoktan masadaki çerezleri mideye indirmeye başlamıştı.

"Ula bebek ekmek sen nasıl kilo almıyon ya?"

"Midem de karadelik var yediğim herşeyi yutuyo."

"Oha dden mi?"

"Jisung mal mısın ya!?"

"Sus la Minmin Jis'ime laf ettirmem!"

"Ay aşık bana görüyo musunuz?"

"Tabe bebeğem!" Seungmin tekrar göz devirdi ve sahneden gelen seslerle oraya döndük.

Grup sahneye çıkmış ve şarkılarını söylemeye başlamışlardı.

"HYUNJİNNNN!" hayran sürekli olarak böyle bağırdığı için omzumdaki Jisung'a ithafen sordum.

"Fanların bu kadar sesli tezahurat yapmasına ne gerek var ki? Alt tarafı bi idol."

Sonra kırmızı saçlı bi çocuk kendi oartını söylemeye başlayınca fanlar ritim tutarak 'Hyunjin!' diye bağırmaya başlamışlardı. Hyunjin bu muydu la!?

"OHA, BU NİYE BU KADAR HAŞMETLİ!?" Jisung kafasını kaldırıp bana gatip gatip bakmıştı.

"Felix utanmasan sen defanlarla beraber bağırıcaksın ha." birden fanlara katılarak tezahürat yapmaya başladığımda Seungmin bana dönüp beni durdurmaya çalışmıştı ama yapamayınca 'ne halin varsa gör' diyip izlemeye devam etmişti.

Hyunjin susup mor saçlı bi çocuk söylemeye başlayınca Jisung ağzını açmış çocuğa yicekmiş gibi bakmaya başlamıştı.

"Olum bu da çok haşmetli he!"

"Benim yaptığımı yap Jis!" tabii ki bana uyup bağırarak tezahürat yapmaya başlamıştı.

"MİNHO!" Seungmin elini alnına vurup Jeongin'e 'bunlar gibi olma bebek ekmek tamam mı?' diyodu. Jeongin de masum masum başını sallamış ve çerezleri yemeye devam etmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seloooooo

İlk bölüm ye çok uzun tutmadım

Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖

Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕

Oy vermeyi unutmayın!

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Hyunlix'le kalın ❤️

Hyunlix'le kalın ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İdol love || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin