[2]

90 16 61
                                    

Selooooooo

Yeni gelen aşkolar ben size Arigatto diyom tamam mı alakasız

Ama diyom işte okey

Neyseh

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)

Şarkılar bitmiş, sahnede gezinip hayranlarla konuşuyolardı şu an.

Hyunjin adındaki çocuk bize doğru yaklaşıp sahneden bize doğru eğilmişti.

"Fanım oldunuz sanırım?" utanmadım değil şimdi ha.

"Evet evet öyledir kendisi." Jisung konuşunca dirseğimi karnına geçirdim.

"Ay deli napıyon!?" Hyunjin gülüp uzaklaşmıştı.

"Beynine sıçtığımın Han'ı, ne konuşuyon la!" bana dil çıkartıp tekrar sahneye döndü.

Döndüğü gibi karşısında ona bakan o mor saçlı çocuğu gördü.

"İdol bi fanım var, iyiymiş." sırıtıp uzaklaştığında Jisung kafasını omzuma düşürdü.

"Lan kafanda taş mı var omzumu kırdın!"

"Taş gibiyim o yüzdendir." yan bi sırıtış atıp tekrar sahneye odaklanmıştı.

Sahnedeki bi adam fanlara gül dağıtıyodu. Dışarıdan aşırı kaslı biriydi ama çok tatlı biri gibi geldi bana.

"Seungmin bak tam senlik." adamı gösterdiğimde Seungmin bi süre adamı izlemiş sonra dikkatli bakmasam anlamicağım kadar küçük bi gülümsemeyle telefonuna geri dönmüştü.

Bu hareketiyle sırıttım. Yan tarafına baktığımda Jeongin'in ağzı açıktı ve ağzından çerezler dökülyüyodu.

"Foxxie ağzını kapa öerezlerindüşüyo." Jeongin ağzını kapatıp kocaman açtığı gözlerle bi yere bakmaya devam etti.

Baktığı yere baktığımda kaslı bi çocuk kaslarını oynatıyodu.

"Weyyyy, bu çocuk abayı yakmışdır!" bağırdığımda fanlar bize dönmüşlerdi. Hemen ağzımı kapatıp önüme döndüğümde Jeongin de hızlıca başını döndürmüştü.

"Felix ağzını bantlicam bi sonrakine." Seungmin'e masumca gülümseyip tekrar önüme döndüm.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Konser bittiğinde ve bütün fanlar çıkarıldığında biz de ayaklanmıştık.

Konsere bizim dışımızda bi kız grubu daha gelmişti.

Kızlardan biri sahneye yaklaşıp Hyunjin'in yanına gitti ve konuşmaya başladılar. Sevgilisi mi vardı ki?

"Felix hadi, yarınki konser için çalışmamız lazım!" Seungmin bana bağırdığında bakışlarımı onlardan çektim ve bizimkilerin yanına yürüdüm.

"Hey, bakar mısın?" arkamı döndüğümde mor saçlı çocuğu gördüm. Bi dakika, lan!

"Minho hyun!?" Minho hyung şaşkınlıkla bana baktı.

"Felix!?" başımı salladığımda beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Sahnedekiler ve bizimkiler bize dönmüşlerdi.

"Hyung seni en son lisede görmüştüm, saçın dışında değişmemişsin, ama şimdi bi yakışıklılığın artmış orası ayrı."

"Tabe, öyledir hyungun!" göz kırpıp sırıttıpında gülüp gözlerimi devirdim.

"Olum sen bi civcive benzemişin böyle sarı sarı. Eskiden de benziyodun da şimdi sarı sarı iyice benzemişin. Bi güzelleşmişin olum, sarı yakışmış sana." gülüp uzun olan saçlarımı savurdum.

"Ben her halimle güzelim, ama sarı ayrı bişey orası doğru." güldüğünde sahnedekiler Minho hyungun yanına gelmişti.

"Hayırdır Lino hyung?" Hyunjin Minho hyungun yanına gelip kolunu omzuna atmıştı.

"Olum terleyince seksi göründüğünü söyleyip terini silmiyosun, iğrenç! Uzak dur lan benden!" Minho hyung Hyunjin'in kolunu sertçe itmişti.

"Ayıp." Minho hyung göz devirdiğinde o gül dağıtan çocuk konuşmuştu.

"Lino bu kim?" Minho hyung ona dönüp kolunu omzuma attı.

"Lee Felix, kendisi kuzenim olur." başımı salladığımda Minho hyung saçlarımı karıştırdı.

"Yah hyung, saçımı dağıtma! Kısa değil saçlarım kötü duruyolar!" Minho hyung kahkaha atıp daha çok dağıttığında bi çığlık atmıştım.

"Hyung, taekwondo'ya gittiğimi hatırlatırım. 69 madalaya hani!" Minho hyung elini geri çektiğinde sırıtıp ona baktım.

"Jis, saçıma yardım etsene la." Jisung koşarak yanıma gelmiş ve saçlarımı düzeltmişti.

"Taraksız bu kadar oluyo, ama yine iyi yaptım he."

"Afferim, hadi gidek. Yolda oyun da oynarız, artık prolaşman lazım Jis. Senin yüzünden kaybediyoz!"

"Kaybetmiyoz mal, sen kazanıyon hep."

"Evvvet ve benim sayemde sen de kazanıyon ama birilerini öldürmen lazım seviye kadmak için." Jisung göz devirdiğinde belinden tutup bizimkilerin yanına yürüdüm.

"Dışarıya onun belini tutarak çıkma Felix, ebenizi bellerim ha!" sırıtıp Jisung'a baktığımda o da bana aynı şekilde bakmıştı.

Önden Jeongin ve Seungmin çıkmıştı. Ben de Jisung'u belinden tutup kendime çekmiş ve öyle çıkmıştım.

Çıktığımız gibi hayran çığlık atmaya başlayıp 'JİLİX' diye tezahurat yapıyolardı.

Seungmin dönüp baktığında korkutucu bi bakış atıp hızlıca arabaya binmişti. Arabanın yanına geldiğimizde ben önce Jisung'u bindirmiş sonra da kendim binmiştim.

Araba çalıştı ve şirkete doğru ilerlemeye başladık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selooooo

İkinci bölümke geldike

Ben Minho ve Felix'i ya kardeş ya da kuzen yapıyom

Böyle bi zorunluluğum var

Neyseh

Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖

Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕

Oy vermeyi unutmayın!

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Hyunlix'le kalın ❤️

Hyunlix'le kalın ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İdol love || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin