Ik loop naar school....
Saskia is er niet want die is aan het trainen. Kathy en haar BFF staan voor de deur en roddelen.... Het zijn echt trutten! Ze weet dat ze niet beter is dan mij en daarom gaat ze iets doen , ik weet het zeker! Vanavond krijg ik de uitslag! Als ik voor de deur ga wachten komen kathy en haar BFF voor me staan... Je weet wel dat ik beter ben zegt ze. Ik negeer haar.... Ze loopt weg en dan komt ze weer terug .... Ze heeft haar barbievriendinnen meegenomen.... Als jij zegt dat je beter bent dan doen we je wat aan! Tuurlijk zeg ik , maar van binenn ben ik best bang.... Ja inderdaad! Dus zorg maar dat je snel naar je mammie en pappie gaat! Hoezo!!!! Omdat die je beveiligen! Tuurlijk. Dat moet jij zo nodig zeggen he! Schreeuw ik! Jij hebt toch niemand meer die je beveiligd ook geen papie en mammie meer he! Ze huilt... Dat is jammer voor der , had ze me maar niet moeten uitlokken... Na een poosje komt ze naar me toe en ze geeft me een schop.... Ik sla terug en pak een pluk haar van der.... Maar haar haar! Omg je hebt nephawr schreeuw ik.... In het echt heeft ze poepbruin haar.... Echt niet huilt ze.... Echt wel je wil gewoon mooi zijn he! Ik ren weg met haar nephaar! Ze komt achter me aan.... Maar ik ga de school in en doe het in me handtas.... Die heb ik altijd bij me... En zij doet have en ik vwo dus we zitten niet bij elkaar in de klas.... Later komt Saskia binnen en ik vertel het hele verhaal.,, die barbiepop toch zegt ze. Ik grinnik haha.. Ik ga naar de turnzaal . Je kunt het je bent veel beter dan die barbiepop zegt ze.... Als ik er ben heeft ze weer hetzelfde nephaar.... Ik last het maar zo... Als ze niet blij is met der uiterlijk is het haar probleem .
Vandaag krijg ik de uitslag..... Maar eerst moeten we trainen.
Ik ga proberen 5 x per week een verhaal te plaatsen maar sorry als het niet lukt! :/ :\
JE LEEST
Gymnastics?!
ActionEmma is een meisje die heel goed kan turnen. Ze mag zelfs meedoen aan de wereldkampioenschappen! Maar ze heeft een vijand.... Die net iets slechter turnt. Die wil dat ze niet meer meedoet En daar gaat ze voor zorgen.... Hoofdpersonen: Emma: ik-per...