Inocența capitolul 1

211 5 1
                                    

-Nu pot sa cred ca azi se împlinește un an ! spun soptit pentru a nu il trezi
-Buna dimineața iubita mea! sopteste in timp ce isi trece o mana prin parul ciufuluit si al naibii de sexy!

Azi se împlinește un an de cand am decis sa imi las familia in spate si sa ma mut cu Billy , iubitul meu încă de pe atunci , fiind si aniversarea noastră.
Astăzi ar trebui sa fiu pregătită de surprize , Billy la cei 20 de ani ai săi este un romantic incurabil si mereu a știut sa ma resfete.

Mă ridic din pat înaintea lui , ma ascund dupa mică masuța din lemn de pe balcon si imi aprind ultima țigare din pachet , trag încet si savurez fiecare fum. Fug repede in dressing si îmbrac o rochita roșie lunga pana la genunchi . Apoit intru in baie pentru a mi pregăti macheajul de azi.
Puțin fond de ten ,rimel,si un glos transparent , mi-am strâns parul castaniu intr-un coc dezordonat si sunt gata.

Ma asigur ca Billy nu a ieșit încă din baia lui si ma reped pe scarile spre bucătărie , prind din graba portofelul si plec grabita spre primul magazin in care se găsesc țigări. Acesta este cel mai inofensiv viciu al meu, nu ma judeca .
Intru in casa ,pasesc pisiceste spre scarile care duc in biblioteca , deschid cea mai groasa carte de pe primul raft si imi ascund acolo țigarile , in gaura făcută de mine scobind paginile una câte una .
Billy este un iubit atât de protector încât ar exploda daca ar sti ca fumez.
Asa ca numai trag de timp si ma întorc cuminte in pat înainte ca el sa iasă din baie.

Ah , simt mirosul parfumului lui apropiindu-se de patul nostru .
-Frumoasa mea! exaclama parca hipnotizat de picioarele mele dezgolite lăsate la vedere.
-Iubitul meu are nevoie de iubita lui in pat si nu știe cum sa ceara asta? spun uitandu-ma la umflatura din pantalonii săi.

Billy sta acum gol in fata mea , imi sfașie rochia si ma tranteste brutal pe spate , acum doar in lenjerie intimă .
Ii simt corpul navalind sălbatic peste trupul meu fragil . Imi ataca gâtul cu saruturi dulci , apoi coboară spre sâni , ii strânge rând pe rând il palmele sale mari facandu-ma sa il vreau si mai mult. Ii simt limba cautand-o frenetic pe a mea , imi eliberează unul din sâni din stransoare apoi isi coboară mana spre feminitatea mea ,da la o parte lenjeria si ma patrupede adânc cu doua degete. Gem puternic ,muscandu-l de lobul urechii si lasandu-i semne pe spate acolo unde mi-am înfipt degetele.
Acum e rândul meu sa ii ofer plăcere .
Imi pun ambele picioare in jurul taliei lui fiind deasupra. Încep cu saruturi mici pe gât condinuund asa pana la triunghiul dinaintea madularului efect care se afla acum la doar câțiva centimetri fata de gura mea , il satisfac rapid auzind timid câte un geamat cum ii paraseste gura .

-Ai fost de vis Lusi! murmura printre saruturi.
-As face orice ca sa te stiu fericit. închid ochii si il strâng la piept , imi oferă atât de multă siguranță , iubire necondiționata si .. răbdare

Billy se retrage in baie lui da drumul la muzica si porneste robinetul , obisnuieste sa facă un dus rece dupa o astfel de scene . Eu imi ridic rochia ,acum distrusă de el , si ma îndrept spre dressingul lui de unde îmi iau cel mai larg tricou al sau. Imi sta asa de bine!
Cobor lenes scarile si ies in grădina , parfumul proaspăt al trandafirilor parca se iubeste de trupul meu si asta imi da fiori. In fata porti se afla o mașina .. una neagră cu geamuri fumuri.
-Lusi! Vino imediat in casa! Ai înnebunit ?! Esti doar intr-un tricou , plus ca era sa descoperi surpriza ! se aude vocea sexy si ragusita a iubitului meu , cand a ieșit din dus ?!
-S..surpriza ?! Omule știi cat sunt de curioasa! spun in timp de alerg spre mașina din fata casei.
Cu greu se poate vedea ce e înauntru , zeci de trandafiri roșii peste tot , nu stiu cum a mai avut loc șoferul aici..
-Scorpie mică ! spune imbratisandu-ma din spate .
-Sunt pentru mine ? Câți sunt ?intreb amuzata de fata lui plină de spuma de ras , probabil ma văzut pe geam si a coborât direct .
-365.
-365 de trandafiri?? buzele mele formand un "o" perfect
-Meriti câte o floare pentru fiecare zi in care mi-ai fost alături si m-ai lăsat sa te iubesc Lusi!
Intra in mașina scotind un buchet micut de niște floricele perfect albe, intre ele se afla o mică cutie roșie , apuc buchetul si desfac grabita mică cutie . Billy o ia din mana mea , se pune in genunchi si de acolo scoate ceaa ce mi-am dorit mereu.
-Domnisoara Blue , Lusi Blue, doriți sa deveniti doamna Stone? sopteste topit de emoție Billy , Billy cu spuma pe fata si doar in bermude , încercând sa ma ceara de soție.
-Da !! exclam odată cu ultima silaba care i-a părăsit gura.n

Hei!! Buna sper sa nu ma criticati atât de mult cat imi imaginez , scuzati mi greselile dar am tipm sa scriu doar noaptea si nu e chiar asa ușor!

Aștept comentariile voastre si părerile !

Doar al meu+18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum