bolum 2

154 17 7
                                    

Mertin gozunden:
  Efe konusurken birden ustune dal dustu  cok korktum ve "hassiktir" diye bagirdim . Millet etrafimiza toplandi ben hemen efeyi kucagima aldim cok hafifti .hastane nerde diye sordum. "Burasi cehennem hastane yok" dedi biri ve hassiktir annemle ugrasacaz diyip hastane icin dunyaya inmek zorunda kaldik. Simdi kimlik cikarmam lazimdi ona . 456 yasinda ama sadece 100 yaslarinda gorunuyordu ama bana kalsa dunyali yasiyla 13 yapardim ama resit olsun diye 18 yaptim. Sonra onu insan param yok diye devlet hastanesine götürdüm. bi daha gitmem az daha olecekti o sira neydi. Teyzeler ve dayilar bana tip tip bakiyordu. Sonra onu yatirdik basinda bekliyordum ona bazi borular bagladilar her yerine bandaj yapistirdilar acidim ibneye.
  Birkac saat gectikten sonra gözlərini acti bir sure bakistik ondan nefret ediyordum ama suan yavru kediye benziyordu  yanaklarini sikasim geldi sonra icimden kendine gel mert o ibne dedim. sonra ona nasil oldun diyr sordum bana kizgin bakarak"onu söyleyemiyoruz maalesef" dedi sonra "bunlar basima senin Middili annen yuzunden geldi " dedi bagirarak.
Ona "şom agzuni acmasaydin bunlar basina gelmezdi ibne" dedim "eger merhametim olmasaydi suan ölmüştün degerimi bil "dedim .
Ellerini yumruk yapip "sana ihtiyacim yok dedi ve birden ayaga kalkti ama makinenin kablolarina takildi ve ustume dustu. Onunla beraber brn de yere dustum cok yakindik . Yuzlerimiz birbirine nerdeyse degiyordu sonra ellerini gogsume bastirarak ayaga kalkti. "Senin yuzunden dustum aptal git bssimdan diyip koluna baglanan seyleri kopardi makine ditlemeye basladi sonra kapiya yoneldi birden bayildi aptal bunlari kolundan cikarirsa tabi bayilir. 

Badboy unicorn ve zebaninin imkansiz askiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin