Selam :)

634 38 32
                                    

Yeni gelen takipçiler genelde kitaplara bakarken bunu da görüyor o yüzden duyuru yayınlamaktansa burada paylaşmak, ulaşılabilirlik açısından daha uygun geldi.

Kimseye kızmadım, sadece öyle bir hâl hatır sormak için ve bir iki şey söylemeye geldim :)

Umarım herkes iyidir. İyi değilseniz de bana mesaj atabilirsiniz biliyorsunuz değil mi? Konuşuruz biraz, rahatlarsınız ♡

Şimdi, açıkçası bu kitabı(?) yayınlarken aşırı sinirliydim. Zaten hayatımda yolunda gitneyen şeyler vardı, psikolojik olarak kendimle savaş içindeydim o yüzden de gereğinden fazla sert çıkışmış olabilirim...

Özür falan dilemeyeceğim, haklı bir tepki gösterdiğime inanıyorum (yorumları yapan kişiye karşı).

Sadece şimdiye kadar genelleme yaptığım ve yaşları küçük olan bebeklerimi kırdıysam, darıldılarsa diye geldim. Çünkü o an sinirle yazdığım bir şey yüzünden hiç suçu olmayan, sessiz sessiz okuyup geçen insanları üzmek istemiyorum, istemiyordum.

İncittiğim birileri illa ki olmuştur. Onlardan özür dilerim. Direkt hedef göstererek konuşmadığım sürece söylediklerimi üstünüze alınmayın, çünkü bundan sonra kişileri direkt ifşalayacağım :)

Tabii ki öyle bir tane iki tane yorumu değil. Ben gerçek hayatta da sabırlı bir insanım, burada daha da sabırlıyım. Genelde gülüp geçiyorum ya da yorumu silip kişiyi engelliyorum.

Yani sizin farkında olmadığınız bir sürü olay da dönüyor, siz sadece paylaştıklarımı görüyor olacaksınız. O yüzden birini paylaşıp sinirimi yansıttığımda da beni yanlış almanızı istemiyorum.

Aldığım ve alacağım(yürüyen duyar insanlara ithafen hajclpzb) birkaç yorumu cevaplayayım.

"Hemen küfür etmen hoş değil." / benim tarafımdan da bakılınca hoş şeylerle itham edilmiyorum ya da yaşamıyorum :) siz sadece size yansıtılanı görüyorsunuz ve olayın iç yüzü o kadar da masum olmuyor.

"Küçük sonuçta bilmiyor olabilir." / ben de küçüktüm, anamın karnından bu yaşımda, her şeyi bilerek doğmadım ahsjdnsbskdm nerede ne söyleneceğini bilmiyorsa ders çıkarsın yaşadıklarından :) bu yaşıma gelene kadar ne zorluklar yaşadım bilmiyorsunuz. Dediğim gibi, öyle tek bir yoruma kızmıyorum ben. Bir önceki bölümde paylaştığım gibi 10 15 tane olunca sinirleniyorum :)

"Daha sakin ifade edebilirdin kendini." / evet edebilirdim ama keyfim, kahyası ve ben bu şekilde ifade etmeye karar verdik, beğenmiyorsan engelle beni ahskfmlcnsfk işte ben buna da kızıyorum aslında, ben öyle durup dururken patlamıyorum ki. Sakin değilsem demek ki sakin kalmamı engelleyecek bir şeyler olmuş, anladın mı ;)

"Abartı." / tüh, pardon bir daha olmaz :(
SJELFNRKEPFKEBSHCIGKNEKSOCKRNSIDOFKRNSKKFKRNEOSPCOFKENWJAODOFKMCNRJSOFKR
Bir şeyi paylaşmadan önce bin kere düşünerek paylaşıyorum, kendimi benden daha iyi eleştiren kimse yoktur bu arada. Kendi ağzına sıçan biri olarak söylüyorum bunu :") Şimdi bile yazdığım çoğu şeyi silerek, sadeleştirerek paylaşıyorum :)

"Şimdi bu yazılanları görünce korktum, yorum yapmiycam." / herkesin kendi tercihi, illa yorum yapın diyemem. Ama acaba yazdığım yorum yanlış anlaşılır mı diye korkmanıza gerek kalmayacak bir yöntem söyleyeceğim size.

Kimseye (katil ya da tacizci karakterler hariç) hakaret içermeyen yorumlar yapabilirsiniz :) kitapların başına boşuna duyuru koymadım.

Ha, yine emin olamıyorsanız da yorum yapmayın tamam. Daha küçük olduğunuz için emin olamayabilirsiniz, ben de sizin yaşınızda bilmiyordum ve bilmemek çok normal bir şey. Zamanla oturur bir şeyler, acele etmeyin. Mesaj atabilirsiniz konuşuruz ben vakit buldukça.

Daha bebeksiniz siz, yerim sizi ben (ciddiyim bak dalga geçtiğimi sanmayın) 💖

Şu anlık daha aklıma bir şey gelmiyor o yüzden diğer konuya geçeyim.

Ben evden çalışıyorum o yüzden 7/24 mesaideyim :") bölümler falan o yüzden gecikiyor, yorumlara cevap veremiyorum :( o yüzden kusura bakmayın, sizi çok seviyorum bunu da unutmayın ❤

İyi tatiller herkesee😽💓💗

BIKTIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin