4

22 3 0
                                    

Felkeltel. Most nem arra hogy apukád nyalogatja a füledet. Kár😢. Na mind1. Arra keltel hogy egy sarkany lerombolja a vilagot. Beert a ti hazacskatokba is. Apukad mar elment a pszichomokusához. Tudjatok beszédzavaros szegény. Visszatérve a sarkanyra bement a szobadba es megpróbalt elrabolni.
- Most velem jossz kisjány!
- Ok
- Te Rozika vagy?
- Ó bazdmeg mar mindenkinek Rozika kell?! Ha nekedis az kell akkor takarodjal!

Felkaptad a seprűt es a papucsodat es elkezdted verni a sarkanyt aki bőgve odébb állt. Magyarul odébbtolta a hátsó felét hogy el tudj menni készülődni a sulikara.
-Addig maradhatsz házisarkanynak amíg jo vagy! Vagy ha nem megverlek!

Elindultal suliba aztan rajottel hogy ott lesz Sanya is. Szval sad😢. Na mind1 odaertel.
Ora előtt megetettétek az oroszlányt. Az 1-b osztályból Szöszi válalta a nemes célt.
-Ne engem van ott mas is! Takarodjatoooook!
-Képesség ellopó genyó te nem beszélhetsz így velunk!

Oszt bedoptatok az oroszlánynak. Amúgy kiderült hogy az oroszlány és a páfrány együtt vannak. Újra éledt a páfrány úgy egy hete. Szval mindkettő leszbikus. Ami nem baj. Büszkék voltatok az oroszlányra hogy ilyen gyorsan felnott.

Elkezdodott az ora. Lecsüccsentel a helyecskedre és miközben a csajszikkal dumcsiztal sanyika elhaladt a padod mellett es egy cetlit hagyott ott.
-Odeszemetelsz te mocsok?!
-Az nem szemet.
Oszt elment. Kibontottad es ez volt rairva:

*******************************************
* Bocsika hogy nem mentem el a randira. Pls bocsass meg. Eljossz velem egy randira megint?🥺🥺 A randi helye és idelye: Csak gyere a hazam ele.
*******************************************

-Elmesz?
-Elmesz?
-Elmesz?
-Elmesz?
-Elmesz?

Ezt a csajszik kerdeztek.

-Nyilvan!

Elkezdtetek visongatni ora kozbe ezert a tanar ratok szolt hogy kuss legyen ma de titeket nem erdekelt ezert visongattatok tovább.

Suli utan felhivtad Sanyat hogy mikor menj oda es azt mondta hetvegen akarmikor. Szval hetvegen mesz randira. Ugye mijen kircsiiiii?😍🥰😝😜🖐😁😘🫶✨✨💅💅😍😍😍

Megetetted a hazisarkanyt 10 hullaval es elmentel fürcsizni. Miutan lefürcsiztél elmentel gyerekeket enni vacsira. A legjobb a gyerekhusi. Nyamnyam🫶💅😍✨😘😁🥰

Utana pedig elmentel aludni. Es aludtal. Reggelig.

















































































































~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztooook! Am 337 szocskát irtam es ez a szerencse szamom. Am nem. Am zavar hogy ekezet nelkul irok? Litöl bit könnyebb mint folyton ékezettel írni.
🫰✌️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Csuhajja (mha hülyeség)Where stories live. Discover now