Що означає стати популярним? Куча фанатів, які слідкують за твоїми кроками, або отримати увагу від інших людей? Іноді люди стають популярними, не розуміючи, що кожним кроком вони стають ще більш популярними. Кожного дня кожна людина стає відомою або трохи забувається, як будто цієї людини й не було. Кожна людина, що з цим стикалась, хоче бути відомою в своїй країні або на весь світ.
Міна Хімія в свої 17 років загорілась мрією стати айдолом і, звичайно ж, бути популярною в своїй країні. Через цю мрію, Міна переїхала з Окутами до Йокогами. Вона думала, що в неї є все, що потрібно, щоб стати айдолом. Її фіолетове довге волосся прекрасно вишивало її обличчя, на яке можна було дивитися годинами. Її фіолетові очі мали загадкові та чарівні пристрасті, або виглядали як розкішні дорогоцінні камені, які зачаровували своїм блиском. Її фігура була створена так, щоб вона виступала на сцені, але у її рідному місті не було відповідних можливостей. Тому вона вирішила шукати своє щастя в Токіо, в префектурі Канагава, у місті Йокогама.
І ось починається історія нової зірки... а може, і не починається......
Міна дивилась у вікно автобуса, а з нього відкривався прекрасний краєвид – високі зелені гори, які прогоняли її протягом всього шляху. Кожен раз, коли Міна дивилась на ці гори, вона згадувала своє дитинство, коли вона вибиралась на гору і з висоти бачила своє маленьке рідне містечко, де вона жила. Ця думка навіть болісно торкнула її серце – важко було їй залишати свій рідний дім і місто, де вона провела всі щасливі моменти свого життя. Поки автобус мчав від її рідних гір, вона просто заснула, затопившись спогадах.
- Вставайте, дівчино! Ми вже приїхали, це ваша зупинка.
Спробував збудити Міну водій. Міна повільно відкрила очі і помітила крізь вікно, що вона вже була у Йокогамі. Потім вона звернула погляд на водія, який стояв поруч з нею.
- Дякую, що мене збудили
Висловилась Міна, після чого вона встала зі свого сидіння та вийшла з автобуса. Перед нею розкривався вид на околиці Йокогами, а на стіні вона помітила табличку, де було написано "Fujisawa Station".
- Перший крок зроблений!
Радісним голосом сказала Міна, побачивши табличку. Але радість її не тривала довго. Вона усвідомлювала, що залишилася сама у великому місті без нікого, а в кошельку мала лише 50 тисяч єн. Цього може вистачити максимум на місяць проживання, а далі жити без грошей буде нереально.