Prolog- Dwie największe wojny krajów Nowhare

30 2 4
                                    

Niegdyś w magicznej krainie Nowhare, wojna między rasami była na porządku dziennym. Dziesięć królestw: królestwo ludzi, królestwo czarodziejów, królestwo magicynthów, królestwo elfów, królestwo wróżek, królestwo istot morskich, królestwo istot mroku, królestwo goblinów, królestwo magicznych zwierząt i królestwo krasnoludów, wszystkie walczyły między sobą, aby pokazać które z nich jest najsilniejsze. Wojny trwały, aż do 128 roku ery Wszech-wojennej, gdy druidzi podczas swojego corocznego spotkania, postanowili dogadać się z władcami swoich królestw, aby zakończyć wielką wojnę. Do dziś nie wiadomo jaki był powód takowego postanowienia. Jedni twierdzą, że to z powodów religijnych inni, że bogowie przepowiedzieli, zagładę dla wszystkich ras, jeśli wojna się nie skończy, a jeszcze inni wymyślają własne teorie. Po dziesięciu latach prowadzenia negocjacji udało się zakończyć wojnę. Królestwa złączył magiczny traktat pokojowy, gdyby któreś z królestw zaatakowało inne, cała reszta ma wybór, pomóc zaatakowanemu królestwu lub nie wtrącać się w wojnę.

Nastała wtedy tak zwana: Era pokoju pozornego. Pokój między królestwami był jednak (jak sama nazwa wskazuje) tylko pozorny. Jest to dość zrozumiałe, albowiem przez 138 lat, panowała ogromna wojna, której ofiary wynosiły co najmniej jedną trzecią liczby ludności każdego królestwa. Era pokoju krótkiego była okresem, który władcy przeznaczyli na odrobienie ogromnych strat, które przyniosły działania wojenne. Po 58 latach, nastała jednak kolejna wojna.

Król ludzi, Erland IV Brutalny, postanowił podbić całą krainę Nowhare. Swój plan rozpoczął od ataku na najmniejsze królestwo magicynthów, którym od niedawna władał król Hector Skellington. Król Hector zwrócił się o pomoc do innych władców, a dzięki jego zdolnościom dyplomatycznym, otrzymał on poparcie pozostałych ośmiu królestw. Mimo tego, że władca został zdradzony przez swojego najbliższego doradcę Xaviera Pokerface'a*, ogromna przewaga króla magicythów pozwoliła zakończyć wojnę z królestwem ludzi w niecały rok.

Królestwo ludzkie, za naruszenie traktatu pokojowego, spotkały represje. Zostało ono odizolowane od reszty królestw, wyrzucone z traktatu i zakończono z nim jakiekolwiek stosunki. Xavier Pokerface został skazany na królewską egzekucję**, a jego żona i córka zostały służącymi w zamku Hectora. Natomiast po zjednoczeniu się w walce ze wspólnym wrogiem, stosunki pomiędzy pozostałymi królestwami, znacznie się polepszyły. Nastała: Era pokoju prawdziwego, która będzie trwać jeszcze przez bardzo długi czas.

,,Walka ze wspólnym wrogiem naprawia więzi i wynajduje prawdziwych sojuszników'' ~Hector Skellington 24 maja 1 rok ery pokoju prawdziwego

______________________________________

*Xavier Pokerface- dostarczał Erlandowi IV Brutalnemu informacje o planach Hectora i jego armii. W zamian Erland zaoferował mu posadę swojego doradcy w podbitym Nowhare.

**Królewska egzekucja- kara dla największych zbrodniarzy w królestwie magicythów. Jest to spektakularna i stworzona specjalnie dla sprawcy egzekucja. Według prawa, jeżeli ktoś ją przeżyje ma zostać skazany na dożywotnie wygnanie z królestwa. W historii odbyło się 19 takich egzekucji. Xavier Pokerface nie przeżył swojej.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 08 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Legenda rodziny Skellington- KrólewnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz