5

131 19 21
                                    

Jungkook tan~

Kapıyı açtığımda merdivenlerden yavaş yavaş inen bedene baktım.
Tanrım bir insan bir günde nasıl bu kadar çökebilirdi ağlamktan gözleri şişmiş gözaltları moramıştı hıçkırarak geliyordu. Benden konuşmadan önce ağladığı için.

Kapımın önüne gelip yere bakarak konuştu.

"Şey teş-teşekkür ederim."

" Teşekküre gerek yok geç içeri otur ister anlat ister sessizce dur ama ağlama ağlayan bebeklerden nefret ederim."

Dediğim seye gülmüş ve omzuma ufacık yunruk atmıştı. Daha sonra iceri girip kotuğa bağdaş şeklinde oturdu kücük yastığıda bacaklarının iç kısmına koymuştu.

Bende onun yanına oturmuştum ama tam yakınına değil kotuğul başlığına elimi yaslayarak ona bakıyordum gerçekten beti benzi atmiştı.

Sonra bi an yine ağlamaya başladı. Ağlarken yastığa başına gömüp aglamaya devam etti bacaklarını bu sefer kendine çekmişti yüzünü saklıyordu.

Hemen yanına gidip ona sim sıkı sarıldım ilk defa sarılmıyordum ona ama ağlarken ilk defaydı.

Kafasını omzuma gömüp aglamaya devam etti.

"Şşşşttt tama sakin ol ağlama tamam geçti bak geçti."

Sakinleşmesi için sırtına pat pat yapıyordum. Ama o beni iterek aniden kalktı ve banyoya gidip kapıyı kitledi.

"Taehyumg iyimisin teahyumg cevap ver."

Evlerimiz aynı olduğu için tuvalete hemen bulmuştu. 5 dakkikadır tuvaletten çimamıştı en son kapı kilidi duyup baktığimda basıni tutarak çikmıştı.

Canı neye sıkıldıysa çok fena üzülmüstü onun belinden tutarak oturma odasina götürdüm ve yatırdım ama o geri kalkıp oturdu.

"Geri yat bak basın dönecek sonra hem sana biraz yemeknyapayım bisey yememissin anlaşılan."

Tam gidecektim ki elimden tuttu ve hayır anlamında başını salladı.

"Şn bişey yiyemem ben artık evime gideyim ."

Bu halde onu bırakamazdım.
Zaten evi buz gibidir.

"Şey dicem bence bu gece burda kal yani yanlış analama hem bende bu gece film arkadaşım olursun olmaz mı?"

Masumca sorduğumda kafasını salladı zaten o da evde napcaktı ki yani evde başı dönüp kafasıni bir yere vuarbilirdi tamamen yakin arkadaşca düsünüyorum.

Film falan izlemedik. Ama olsun onunla beraber yemek yedik tam film izleyecektik ki o filmin başında uyudu. Onu hemen misafir odasına götürüp yatırdim ve üstünüde örttümnçok güzel uyuyordu böyle uyuması şaka mı.

"Ab-bi abi hayır ha-ayır gitme abi gi-itme."

Tam odadan çıkcaktım ki uykusunda sayikladığni duydum bir eliyke yastığı sıkıyordu rüyasında ağlıyordu. Sana naptılar böyle kim üzdüki.

Hemen yanına gidip elini tuttum. Ve rahtalısın diye saçlarını okşadım.

"Taehyumg uyan kabus görüyosun taehyung."

Uyancak gibi oldu ama uyanmadı.

"Taehyung kalk hadi bak kabus."

Aniden yerinden sıçradı ve etrafa anlamsıca bakındı. Beni görmeyle rahatlamıs nidayla bir iç çekti. Daha sonra one atılıp bana sarıldı.

"Jungkook çok özür dilerim sana bu gün çok yük oldum özür dilerim sarıldığım içinde özür dilerim."

"Hey hey özür dilencek bişey yok rahatla hadi geri yat uyumaya çalıs ben hemen yan odadayım."

"Tamam şey teşekkürler ve iyi geceler."

Tam yatıcakken sanki bisey eksikmiş gibi bi an durdu ve düsündü ve aniden öne atılıp yavaşac yanağima kücük bir buse kondurdu.

"Şey teşekkür ederim herşey için ve bunu yaptığım içinde özür dilerim ama teşekkür hediyesi olatak kabul et olur mu?"

Şaşkınlıkla bakarken kafamı sallamakla yetindim ve yavaşac odadan çıktım daha donra kendi odama gidip yatağa uzanıp yanağmı tutarak uyumaya çalıstım ama uyuyamadım.

---------

Lana Del Rey ' CHERYY '

-Suke

sillage.~ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin