Üşüyordum.
Neden?
Ölmüşmüydüm ben?Ne ara öldüm?
Başlıyoruz.
Sen kimsin?
Eben.
Bir ses geliyor sanki?
Telefonum! Tabi ya ölmemişdim ben en son! Alarmımın sesi.Gözlerimi açtım ve beyaz bir tavanla karşılaştım.
Harbi öldümmü acaba ya? Beyaz tavan filan?
Ay kalk artık.
Gözlerimi kırpıştırdım ve elimi sağ tarafımdaki komidine attım.Elimi sert bir şekilde komidine attığım için boşa düşmüş ve acımıştı.
Elini komidine nasıl ata bilirsin?
"Ah!" diye inledim.Bir an önce uyansam iyi olacaktı.
Yatakta oturur vaziyyete geldim ve telefonu aldım.Alarm ismime baktım ve sırıttım.'Salak Savcının yanına gidicen.' yazıyordu.Gülerek telefonu kapattım ve yana attım.
Ana.Sahi ben savcının yanına gidecektim yaa! Yeni görev verilecekti,sanki bizden başka dedektif yok.Neyse,ayağa kalktım ve ufak bir baş dönmesinden sonra kendime gelip banyoya girdim.
İşlerimi hall edip çıktım ve üzerimi giyinmek için dolabımı açtım.Hava bu gün iyiydi,hatta temmuz ayına göre bir havaydı.Sıcak! Kavrulucaktık anlaşılan. Siyah bir crop ve beyaz bir pantolon alıp giyindim.Sıcak olduğu için saçımı at kuyruğu yapacaktım.Siyah kemerimi de taktım,artık hazırım.
Aşağıya inip kendime ufak bir yemek hazırladım.Domates,salatalık ve bir az da yoğurt aldım dolaptan.Domates ve salatalıkları tabağa doğrayıp yemeye başladım.Zaten pek bir şey yemiyordum.
Ufak çaplı kahvaltımı bitirdim ve siyah düz saçlarımı at kuyruğu yaptım.Sadece mavi gözlerime e-liner çektim ve bir az da ruj sürdüm.Çok makyaj yaz günlerinde ağırlık yapıyordu bana.
Telefondan saate baktım ve 08:30 olduğunu gördüm,yarım saat sonra buluşmalıydık Savcıyla.Zirveyi aradım ve telefon 3.çalmasında açtı."Alo?" dedi.
"Günaydın.Hazırmısın?"
"Evet hazırım.Ben mi alayım seni yoksa tek gelicekmisin?"
"Tek gelirim ben sen git."
"Tamam görüşürüz." dedi ve telefonu kapattım.
Siyah çantamı alıp ayakkabılarımı giyinip evden çıktım.Arabaya binip Savcının yanına sürdüm.Savcılığa gitmeliydik,aslında kafede konuşmak istiyorduk ama halka açık alan olduğu için vazgeçmiştik.
Savcının yanına gelmiştim.Daha doğrusu gelmiştik,arabadan inince Zirve de benimle inmişti.
Savcı da bizden bir az sonra gelmişti,işe bakın savcı bizden geç geliyor!