Vminkook

44 3 6
                                    

Jimin kapıyı açmaya gitdi.

Jm:hoş geldiniz

Jacjson'un dedesiniz ismi bankook buyüzden bk'yazıcam.
Bk:hoş bulduk.
der ve salona gider jackson jm'in d öper ve beraber içeri geçerler.

Jackson:yemekler harikaydı hayatım ellelrine salık.

Bk:öhö öhö ellerine salik jm ben idamdayım.

Jm:afiyet olsun dedecim.

Bankook adasına gider.

Jackson:eee bizde artık odamızamı çıksak hm?
Jm:ş-şey ben sofrayı toparlayayım.
Jackson:jm beni delirtme zaten sabahdan zor tutuyorum kendimi hadi kalk boş ver masayı.
Derve jm'in bir şey demesine izin vermeden onu odaya sürükler.
                    .............
Jm:jackson lütfen yapma.
Jackson:şşş sakin dedem duysun isdemeyiz diyimi?
Jm:l-lütfen yapma.

Jackson jm boynunu öpüyor ve emiyodu izlerini bırakıyodu yavaşca eli jm'in kıyafetinin üstünden göğüsüne iniyodu.

Jm çoktan aglamaya başlamışdı bile jackson'dan nefret ediyodu tiksiniyodu ondan.jackson jm'in kıyafetinin yakasından tutarak kıyafetini çıkardı.
Jm:lütfen dur artık.
Jackson jm'i yatağa yatırdı ve üsdüne çıkıp boynubu emmeye başladı sesli bir şekilde.eli yavaşca jm'in kalçasına gidiyodu jm'in elini tutdu hala ağlıyodu.
Jm:jackson lütfen yalvarırım d-dur lütfen bak ne isdersen yaparım ama bunu bana yapma.
Jackson:şşş bebegim emin ol benim senden başka isdeğim yok sen ol yeter.
yavaşca kalçasını oksuyor ve boynunu emiyodu
Jm:tütfen dur lütf...
Jackson jm'in dudaklarına yapışdı sert öpüyodu ve ısırıyodu jm'karşılik versin diye jm şidetle aglıyodu ve onu durdurmaya çalışıyodu ama jackson ondan küçlüydü eli yavaşca jm'in pantolonunun düğmelerine didince jm dayanamayıp jacksonu'itdi jackson jm'in diğer yanına düşdü jm çabuk yatakdan kalkdı jackson sinirli bir sakilde yatakdan kalkıp jm'e tokat atdı
Jackson:sen ne hakla beni itersin ha?!
Jm:....
Jackson jm'i çok feci bir sekilde döver ve ona sahib olur jm ne kadar yapmamasını söylesede nafile jm daha fazla acıya dayanamayıp bayılmışdı.

                     ...........................
                Sabah saat 12:45
Jm'den gözlerimi açtıgımda yatakda öylece yatıyodum her tarafım feci şekilde ağrıyodu çok kötü yavasca yatakdan kalktım ve aynanın önüne geçtim her tarafım mos mordu yavas adı.larla zorda olsa banyoya gitdim isimi hall etdilden sobra odaya gidip üzerimi deyisdim bir kac defa evdek kacmaya çalışdım  ama beni yakliyodu ve çok kötü dövüyodu sonrada sahip oluyodu bir keresinde beni bir depo gibi bir yere getirip ellerimi baladı baş ucumdan ve beni soydu sonra eline kemer ve jilet aldı önce jilet'le hertarafima iz bırakdi ardından kemerle dövdu beb sadece bağırıyor, ve alıyodum sonraysa bana sahip oluyodu gözlerim kapaniyodu ama buna izin vermiyodu"aciyı gözlernde görmek isdiyorum gözlerini sakın kapama"derdi o, günden sonra kacmayı aklımın ucundan bile gecirmedim.

Jm'den jackson aramış ve eve misafirlerimiz geleceğini söylemişdi hic bir şey olamamıs gibi bebegim,hayatım falan diyodu manyak bana yemek yapmamı ve güzel görünmem gerkdiğini söyledi önemli misafirlermiş.

                                   .

                                   .
                                   .
Saat artık akşam 9du ve birazdan geliceklerdi yemkleri hazırlamısdım masa hazırdı biraz zaman almışdı çünkü her tarafin cok acıyodu ayakda durmakda zorluk çekiyodun adaya çıkdık duş aldım ve aynanın karşısına geçip morluklarımı kapatmaya çalışdım hem alıyor hemde morlukları kapatıyodum dudaklarım mosmordu bilinmesin diye hafif lipbalım sürdüm ve üzerimi giyinip parfüm vudum sarı saçlarımıda  düzenledikden sonra beklemey başladım .

                        Saat 21:00 du artık.
Ve sonunda kapı caldı jackson eve bir hizmetli kadin yollamısdı az once gelmişdi bense odadaydım. Biraz zaman gecdikden sonra odamin kapısı acıldı .
Jackson:bebegim gel hadi asağida seni bekliyotuz gel beraber ineli.
Hiç bir şey olmamış gibi davranması beni delirtiyodu.yavaşca kalkıp yanın geldim ve elimi tutum gülümseyerek yanağıma uzun bir öpücuk bırakdı ondan tiksiniyodum o, gormeyince yüzümü sildim.
Jackson:çok tatlı olmuşsun her zamanki gibi, misafirlerim önemli insanlar buyüzden dikkatli davran ve fazla yakın olma soru sorarlarsa cevap ver tm?
Jm:t-tamam.

Elimi tutarak beni aşağıya indiriyodu yavaşca salona geldiğimizde henüz bizi biri fark etmemişdi 2 genç adam vardı arkalari bize dönükdü ayak seslerimizi duymuş olucaklardı ki, ayağa kalkip bize döndüler ben bakışlarımı yere indirdim.

Jm'in giydiği👇cok tatlı

Yanlarına vardığımızda ikisininde yüzünde gülümseme vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanlarına vardığımızda ikisininde yüzünde gülümseme vardı.

Jackson:işte benim güzeller güzeli,tatlılar tatlısı eşim.
Jackson elimi bırakıp dededinin yanına oturdu adamlardan biri bana elini uzatdı.
V:meraba ben Taehyung kısaca V, yada tae diye bilirsin.
Elini yavaşca tutdum elleri çok büyükdü ben kendim bilerek uzun kollu kıyafet seçmişdim morluklar gözükmesin diye.
Jm:memnun oldum.
Diyeride elini uzatdığında onunda elini tutdum.
Jk:bende jungkook kısaca jk, yada kook diye bilirsin.
Gözleri uavaşca elime bakdığında elimdeki morluğu gördü bende gördüğünü görünce elimi çekmeye çalışdım ama izin vermedi.
Jk:eline ne oldu kim yaptı bunu sana?
Jm:lütfen elimi bırak acıyo.
Gözlerim dolmuşdu hemen bırakdı bende mecburen jackson'un yanına oturdum hemen beni yanına çekip diger eli ile belimi tutmus diger eliylede elimi tutmuşdu  ben bu durumdan çok rahatsızdım elimi sıkıyodu ve elim acıyodu gözlerim dolmuşdu ben sadec yere bakıyodum belli olmasın diye.
onlar is hakkinda konuşuyodu jk denen adamsa sürekli bana bakiyodu bunu hiss etmişdim.
Jackson:hadi artik yemek yiyelkm çünkü ben açım.
V:valla bende.
İste herkes kalktı jackson benim elimi dahada sıkı tutup beni durdurdu.
Jackson:siz başlayın bizde size katılıcaz.
Bk:çabuk olun.
Dlimddn tutarak beni sürükluyodu.
Jm:jackson yavaşla yürüyemiyorum acıyo.
Durdu ve bana döndü.
Jackson:ne konuşdun o it herifle saatlerdir ha ikisaat bir birinize bakdınız elini bile bırakmadı?
Jm:sadece konusduk baska birşey yok.
Gozlerim dolmuşdu.elimi çok kötü sıkmaya başladı gözlerimden yas gelmeye başladı.
Jm:lütfen bırak a-acıyo.
Jackson:dua et bu iş benim için önemli yoksa çoktan gebermişdiler sil göz yaşlarını sakın bir şey çaktırma duydunmu beni?
Jm:....
Jackson:duydunmu dedim?
Vağırıyodu
Jm:duydum.
                        ..............
Yemek yiyoduk ama benim istahım yokdu tabakdakilerle oynuyodum.
Jackson:bebegim niye yemiyosun?
Jm:iştahım yok.
Jackson:olmaz öyle hadi ye zaten zayıfsın dahada düsme hadi ye.
Senden nefret ediyorum jackson önüme dönüp mecbur bir, iki şey yedim

Yemeyimizi yemiş dışarda kahve içiyoduk ben ve jk süt içiyoduk muzlu sütü seviyomuş ama ben çilekli seviyodum hava hafif esiyodu buda benim uykumu getiriyodu bu arada saaat 22:39 ben jackson ve dedesinin arasında oturmus sütümü içiyodum.jk ve tae de önümüzde.
Sütü masaya bırakıp oturdum ellerimle oynuyodum ne konuşuyorlar duymuyodum bile kendi dünyamdaydım.

Jackson:o zaman yarın ofise gelip gerekli tum istekleri konusuruz.
Tae:tm bizim için sorum yok.
Jk:jm uyudu bence odasına götür yorgun gorünüyo.
Ben bankook dedenin omzunda uhuma kalmışdım jackson beni yavaşca kucağına aldı.
Jackson:odaya bırakıp geliyorum.
Beni yavaşca odaya getirdi ve yatağa yatırdı vd dudağima bir öpücük birakıp odadan çıkdı.

Jackson:kusura bakmayın geç geldim.
Tae:sorun değil.
Jk:jm'in boyu kaç acaba?
Jackson:1.68 niye sordun ki?
Jk:hiç merak etdim boyu çok küçukde buyüzden.
Yazardan:tm biraz abartmış ola bilirim ama böyle daha tatlı oldu bence mini jimin.

》♡《
Bence bu bölüm çok uzun oldu umarım beyenirsiniz başlama tarihinizi yazarsanız sevinirim 1015 kelime bye

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vminkook unforgettable love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin