♪ Japon türk melezi olduğumuzu öğreniyorlar ♪
karekterler: İzuku Midoriya, denki kaminari, aizawa shōta, bakugou katsuki, todoroki shoto.
izuku midoriya
• o bunu çok havalı buluyor.• size sürekli sorular soruyor ve ilerde kahramanlık kariyerine katkısı olsun diye sizden Türkçe öğrenmeye çalışıyor.
• türkçe konuştuğunuzda kulağına çok garip geliyordu fakat zamanla alışınca Türkçe konuşmanızı daha çok sevdi.
bakugou katsuki
• siz sevgili olmadan önce ilk tanıştığınızda umrunda bile değildi fakat işler hızlandıkca bunu havalı bulmaya başladı• sizden Türkçe küfürler öğreniyordu
• öğretmen varken birine cok sinirlenince "AMINAKOYAYIM" diye bağırıyor
denki kaminari
• onun gözünde bu çok tatlı çünkü türkçe konuşurken çok tatlısınız
• ona seni seviyorumu ağzına sıcıyım olarak öğrrttiğiniz için bakugou ya bunu söylediğinde dayak yemişti (bakugouyada öğrettiğin küfürler sayesinde)
aizawa shōta
• o deneyimli bir öğretmen daha öncede değişim öğrencilerinden vb farklı diller duyuyordu fakat bu kişi kendi eşi olunca olaylar farklı oluyordu• onunla ilk çıkmaya başladığınızda japoncayı çok bilmiyordun ve çoğunlukla Türkçe konuşuyordun bu yüzden garipsiyordu fakat zamanla japoncan ileredi o da bu duruma alıştı.
todoroki shoto
• İlk başta kendisi gibi fiziksel olarak melez olduğunuzu sandı ve çok heyecanlandı fakat aslında türk japon melezi olduğunuzu öğrenince hevesi kaçtı.• yinede sizi tanıdıkça hoşuna gitmeye başladı ve hatta sevgili olduğunuzda ona ara sıra Türkçe bebeğim, aşk bahçem gibi şeyler demeniz hoşuna gidiyordu.
_________________________________________