Einde schooljaar

12 0 0
                                    

"De laatste dag school eindelijk!" zei ik tegen Anne. Ik stond voor de spiegel en bedacht me wat ik zou aandoen. Na zo'n 10 minuten twijfelen besloot te gaan voor een witte T-shirt met een leuke tekening en een gele broek. Ik ging naar de badkamer en poetste mijn tanden. Daarna kamde ik mijn haar en bracht het in een knotje. Ik liep de trap af  en at snel mijn boterham met choco op. Nadat ik mijn boterham op had liep ik vlug de trap op en haalde mijn boekentas uit mijn kamer en keek voor de laatste keer in de spiegel om te zien hoe ik eruit zag. Ik deed mij witte All-stars aan en liep naar de schuur om mijn fiets te pakken en aar Anne te rijden. Anne en ik waren sinds dat we klein waren al beste vrienden en ze woonde maar 5minuten van bij mij dus ik moest niet lag fietsen. Ik fietste net de straat in toen ze haar fiets pakte. We gaven elkaar een knuffel en sprongen op onze fietsen en reden naar school. Eenmaal daar aangekomen zette we onze fietsen in de stalling en state naar binnen Iedereen was er al en nog d-geen  We gingen samen naar school. Eenmaal daar zetten we onze fietsen weg en ging minuten later ging de bel We liepen met onze klasgenoten naar de rij en wachtte tot we naar binnen mochten gaan. We kwamen de klas binnen en deden onze jassen uit. Toen stapte we naar onze plaatsen en de leerkracht begon met de uitleg over wat we allemaal vandaag gingen doen. Dat was natuurlijk niet veel want het was de laatste dag van het schooljaar. Nadat we ons rapport hadden gekregen mochten we alweer naar huis. Anne en ik liepen naar de stalling en haalde onze fietsen eruit. We liepen de poort uit met onze fietsen aan onze hand. We fietsen samen naar Anne's huis waar we nog even gingen bijpraten over het zomerkamp dat we gingen doen. We ware de tijd uit het oog verloren want het was al laat en Charlotte moest naar huis. Ik liep met haar mee en bleef nog even buiten staan tot ze uit de straat verdwenen was. Ik liep terug naar boven, deed mijn pyjama aan en kroop onze de wol en nog niet veel later viel ik in slaap.

A ParisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu