karamsar Seungmin

43 5 4
                                    

Bilgi:
Seungmin'in annesinin annesi:  Kim Yoona

Bangchan'ın babasının ismi: Christopher Bang Young-in

Seungmin anlatımı

Annemle babamın ayrılmasından 6 ay geçmişti.  Okuldan çıkmış her zamanki gibi eve gelmiştim.  Eve girdiğimde annem hem endişe hem mutluluk duygularının karışımı şeklinde bir ifadesi vardı. Yine umursamazca odama çıkmak için merdivenlere yönelmiştim ki annem " oğlum seninle önemli bir şey konuşmam gerekiyor ." Dedi. Beklemiyordum. Ben de " söyle anne." Dedim. O ise koltuğa oturup konuşmanın daha makul olacağını belirtti. İtiraz etmeden koltuğa geçtim.  Annem " oğlum bunu sana şimdi söylediğim için bana lütfen kızma... Ben biriyle görüşüyorum ve... onunla evlendim... düğün yapmadım uygunsuz kaçar diye sadece nikah kıydık ve yarın onlara taşınmak için nakliyeci gelecek."Dedi. Gözlerimi büyüttüm.  Beklemiyordum. Annem beni bu kadar şaşırtmayı nasıl becerdi? Zira annemden beklemezdim  . Sakin bir ses tonuyla " sen istediğin gibi yaşa git ... ama ben gelmeyeceğim. " Dedim. Annemse " oğlum senden bu hayatta pek birsey istemedim ... ama nolur itiraz etme gel senden tek isteğim bu nolurr." Dedi. Ben ne kadar itiraz edersem edeyim annem beni bir şekilde ikna edecekti. Gitmek istemiyordum. Ama burada arkadaşım da yoktu yani beni buraya bağlayan birsey de yoktu. Belki orası bana iyi gelirdi. Bende başımla onaylayıp odama çıktım. Annem ben giderken mutlu mutlu telefonundan yeni kocası olarak tahmin ettiğim kişiyi arıyordu. Odama gidip çantamı köşeye attıp kendimi yatağa bıraktım. Tam kendimi uykunun kollarına bırakacakken burada arada sırada konuştuğum arkadaşıma veda etmek için aramam gerektiğini düşündüm. Ve Teahyun'u aradım.

Seungmin: alo

Teahyun: alo

Seungmin: nasılsın Teahyun?

Teahyun : ah.. iyiyim . Sen?

Seungmin: bende iyiyim taşınıyorum haber vereyim dedim.

Teahyun: oh.. seni özleyeceğim Seungmin... görüşürüz

Seungmin: görüşürüz

Dedim ve kapattım. Sonrasında uyudum. Sabah olduğunda annem beni sarsarak uyandırdı.  Annem " oğlum hadi nakliyeciler geldi . Ben herşeyi hallettim.  2 saat sonra uçak kalkacak 10 dakikaya hazır ol lütfen. " Dedi. Başımla onaylayıp benim için ayırdığı kıyafetleri giydim. Aşağı indiğimde 3 valiz 
2 çanta ile beni bekleyen annemi görünce şaşırmadan edemedim . Seungmin " anne bu kadar ne eşya aldın acaba ?" Dedi. O ise gülerek yanağımı sıktı ve " az bile bunlar neyse acele edelim yoksa geç kalacağız." Dedi. Ve uçağa binmek için havalimanına doğru yol aldık.

Bangchan anlatım

Babam sonunda bana iki aydır bahsettiği kadın ile evlenmiş hatta yarın bize taşınacaklardı. Birde üvey erkek kardeşim olacakmış.  Babam ile arkadaş gibiydik.  Babamla aram bozulmaması için kabul etmek zorunda kaldım. Ama onun mutlu olması benide mutlu ederdi. Sabah olmuştu gelmelerine iki saat kalmıştı.  Babam ise güzel bir kahvaltı hazırlamak için uğraşıyordu. Onun bu hallerine kıkırdadım.  O da " Ne gülüyorsun komik mi? Senin de sevgilin olunca gorücem ben seni... neyse kardeşinle iyi anlaşmaya çalış lütfen.  Zaten asosyal biriymiş. Odasından çıkmazmış. " Dedi. Bende " biraz anlat da ona göre davranayım. " dedim. O da anlatmaya başladı  " dediğim gibi asosyal biriymiş odasından çıkmazmış.  Annesi sadece okuldan geldiğinde görüyormuş. Annesiyle de arası fazla iyi değilmiş. Arkadaşı yokmuş. Müzik dinlermiş kendi halinde takılırmış. Arkadaş edinmezmiş.  Sen onunla ilgilen lütfen zaten kardeş istemiyor muydun  ? " Dedi. Bende başımla onayladım. Bu çocuk anladığım kadarıyla hayattan kopuk biriymiş.  Onu hayatta bağlamalıydım. Babama yardım etmeye başladım .

Stepbrother ~ChanMin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin