Seungmin'den anlatım
Gruptaki güzel konuşmalara veda edip telefonumu kapattım. Yatakta 5 dakikalık bir hayat sorgulama sonrası yataktan kalktım. İstemediğim bir buluşmaya gitmeme 1 saat vardı. En azından hyungımın arkadaşlarına kötü gözükmemek için hazırlanmaya başladım . Üstüme siyah bir sweat , altıma ise siyah bir eşofman giydim. Aynalı dolabımın karşısına geçip küçük makyaj çantamı açtım. İçinden çilekli lip balmımı bulup sürdüm.
Saate baktığımda 20 dakika gibi bir süre kaldığını gördüm. Gruptan hayla mesajlar geliyordu , onlara bakmaya karar verdim.
💅✨️Yonbokie ve Carieleri💅✨️
Changbin
Beyler ben çok açım ona göre haHyunjin
Ne zaman toksun amına koyayımMinho
Sevgilim yerse bende yerimSeungmin
HanımcıFelix
+1Jeongin
+1Seungmin
Size birsey sorabilir miyim?Jisung
Tabiki sorman hata zatenSeungmin
Hungoon diye birini tanıyor musunuz bana instagramdan istek atmıştaBangchan hyung
Hungoon mu ? Bizim Park Hungoon mu?Minho
Seni şuan instagramdan takip etmiyoruz istek atalım görürüz kimmişSeungmin
Olur ben istek attım bazı gönderilerime yorum falan atmış zatenBangchan'dan ( instagram )
Miniverse
478 takipçi 46 takip
300 beğeni
X: woah! Hangi okuldasın oppa!!
Miniverse< ben senin oppan değilim >Y: ahh, sen E şubesindeki çocuksun cidden çok yakışıklısın!!!
A: keşke sosyal biri olsan!!!
Hungoon: çok tatlı biriymişsin
Miniverse<teşekkürler >Sonunda eve gidiyorum
267 beğeni
Yorumlar kapalı...Doğum günü hediyesi olarak Jay hediye etti çok teşekkürler Jay!!!
157 beğeni
Yorumlar kapalı...Yeni hayatıma doğru giderken
( bundan nefret ediyorum)280 beğeni
X: ahh umarım benim okuluma geliyorsundur
Y: seni görmek istiyorum!!!
Hungoon: seni bekliyor olacağım; )
Yorumlara tepki veremiyordum. Herkes ona resmen sulanıyordu. Hele bizim yavşak Hungoon birde bekliyorum demiş! Ah... cidden ona sulanacak... Bir dakika ben niye bunu düşünüyorum ki?! Ben sadece onu korusam yeter bu konuyu kafede konuşmaya karar verip artık çıkmamız gerektiğine karar verip odamdan çıktım ve küçük kardeşimin odasının kapısı çaldım. Kapıdan çıktığında birlikte kafeye doğru yol aldık....
Kısa bir bölüm biliyorum kızmayın ama en sevdiğim şey kaos olacak : )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stepbrother ~ChanMin~
Fanfictionhayattan tamamen kopmuş Seungmin ve onu hayata bağlayan Chan.