Bir pazartesi günü saat sabah 07:34'de Hyunjin'in kapısından tıklama sesi geldi.Hyunjin ilk başta uyanmasada annesinin
"Hyunjin hadi kalk"
sesiyle uyandı.
Hyunjin kapıyı açtı ve bu gün okula gideceği aklına geldi.Hyunjin'in annesi"Oğlum hadi hazırlanda okulun ilk günü geç kalma zaten konularda biraz geridesin."
Hyunjin yeni uyandığı için annesinin dediklerine cevap vermiyordu ama annesini dinliyordu.Elini yüzünü yıkadıktan sonra Hyunjin direkt okul formasını giyip,yemek sofrasından bir kaç şey atıştırdıktan sonra evden çıktı.
Hyunjin'i bekleyen şoför Hyunjin geldiğinde okula doğru sürmeye başladı.
Evet Hyunjin varlıklı bir insandı o yüzden çoğu kez şehir değiştirirdi ama ailesinin kararı üzerine yerleşik bir hayat kendileri için daha iyi olduğunu fark ettiler ve artık bir sorun olmadıkça burada kalacaklardı.Hyunjin yeni okuluna bir baktı ve daha önceki okuduğu okullardan daha büyük olduğunu fark etti.Okula yaklaşınca Hyunjin arabadan indi ve okulun bahçesine geldi.Erkeklerden çok olmasada bir sürü kız Hyunjin'e bakıyordu.Hyunjin buna alışıktı çünkü ne zaman olul değişrise ilk geldiğinde herkes ona bakar.Hyunjin kimseyi takmadan okulun içine girer,biraz etrafa bakınır.Annesinin dediğine göre 10/B'ydi şubesi ama okul çok büyük olduğu için bulması zor olcak gibi.
Hyunjin etrafa bakındı,bakındı ve bakındı ama bir türlü sınıfını bulamamıştı.Sınıfını ararken fark etmeden girişten hazla uzaklaştığını anladı ve girişin yerini hatırlamıyordu.Hyunjin son çare olarak birine sormayı düşündü.Bir tane çocuğun yanına yaklaştı ve
"size bir ş-"
Hyunjin tam söyleyecekken çocuğun umrumda olmadı bile.Hyunjin sinirlendi çünkü yakında dersi başlatacaktı.
Hyunjin bir merdivenden çıktı,etrafa bakındı ama kimseyi göremedi.Hyunjin dersin başlamasından korktu ama çıktığı merdivenin katında herkes arkadaşlarıyla oynuyordu.Hyunjin tam merdivenden inecekken bir ses duydu,bu ses koridorun sonundan geldi.Sesin geldiği yöne baktı ve üç tane çocuk olduğunu gördü.Bunlardan biri köşeye sıkışmış gibiydi,diğer ikisi ona bir şeyler söyleyip gülüyorlardı.Büyük ihtimal bu ikili zorbaydı ve zorbalık yapıyorlardı.Seslerini daha net duymak için Hynjin bir kapı boşluğuna doğru yavaşça yürümeye başladı.Seslerini Hyunjin artık daha iyi duyuyordu ve onları dinledi.Zorba çocuklardan biri bağırarak
"NE DEMEK BU GÜN PARAYI GETİREMEDİM!"
bu sesi duyunca hem ben hemde zorbalığa uğrayan çocuk korktu.Zorba çocuklardan bir diğeri ise
"YARIN ŞU PARAYI GETİRDİN GETDİN YOKSA İŞİN BİTER DUYDUN MU!"
Hyunjin o an çok ürpermişti ve o zorbalığa uğrayan çocuğu düsünemiyordu bile.
Zorba çocuklar o tarafta duran merdivenden çıkıp gittiler her halde o merdiven çatıya çıkıyordu çünkü Hyunjin okula gelmeden önce kaç kat olduğunu saymıştı.Hyunjin uzaktan o çocuğu izliyordu,ağlamasına ramak kalmıştı.Bunu gören Hyunjin direkt koştu çocuk biraz korktu ama benim kötü biri olmadığımı görünce rahatladı.
Ben çocuğu yerden kaldırdın ve elimi öne atarak"Selam,ben Hyunjin"
O da elimi tutarak
"Ben de Felix"dedi.
Ben Felix'e baktım ve
"O çocuklar niye sana öyle davrandı"
dedim.Felix bunu duyunca
"Onlar okulun zorbaları güçsüz gördükleri insanlardan para alıyorlar."
dedi.Bunu duyunca kan beynime fıştırdı.
Felix benim bu sinirli halimi görünce bu konuyu kapattı.Benim yüzümü biraz inceledikten sonra
"Sen herhalde olulda yenisin seni ilk defa görüyorum"
Ben kafamı yukarı aşağı sallayarak doğruladım.Ve bende Felix'e bakarak
"Şey ben bu okulda yeni olduğum için sınıfımın nerede olduğunu bilmiyorum ve burası çok büyük."
Felix güldü
"Hangi sınıftasın?"dediği anda 10/B demem bir oldu.Felix bunu duyunca çok mutlu oldu.Ben aklımdan niye mutlu oldu diye geçirdim ve Felix'e sordum.Felix
"Aynı sınıftayız o yüzden mutluyum."
Bende bunu duyunca mutlu oldum çünkü arkadaşım yoktu ve nedensizce Felix'ten güzel bir vibe alıyordum.Ben bu olaylar olurken saatin farkında bile değildim,cebime baktım telefonumu almak için ama bulamadım.Bir anlık hatırladım ki telefonu ben evde masanın üzerinde bırakmıştım ve almayı unuttum.Felix'e baktım ve saatini kaç olduğunu öğrendim çünkü yakın zamanda dersim vardı.Başlamasına 10 dakika var ama Felix'in dediğine göre sınıflar okulun en uzak bölgesinde kalıyordu.
Felix koşarken bende arkasından geliyorum ama daha 10 dakika vardı ve bunu Felix ile birlikte koşarken dedim.Felix koşarken bağırarak
"HOCALAR BAZEN 20 DAKİKA ERKEN BAŞLIYOR O YÜZDEN HIZLI OL!"
Bunu duyunca sanırsın arkamda çita varmış gibi koşuyordum.Biz sınıfın oraya kadar geldik ve şansımıza sınıfa geldikten 1 dakika sonra hoca geldi.Felix ile ben kan ter içerisinde kalmıştık."O kadar da saçımı yapmıştım" dedim içimden,ama derse geç kalmadığıma mutluydum çünkü annem bu okulu anlatırken hocaların çok kaba olduğunu söylemişti.Felix zorbalığa uğrandığı için sınıfta kimse onunla oturmuyordu ve Felix'in yanına ben oturdum.Felix ile beni görenler şaşırıyordu,Felix içe dönük ve okul konusunda sorunları vardı.Ama bu beni ilgilendirmez,iyi biri olsun yeter.
Hocanın zoruya sınıfa kendimi tanıttım ve derse başladık.
------------------------------------------------------------
Merhabalar bu benim ilk ficim ve çok heyecanlıyım.Yazım yanlışı olduysa kusura bakmayın ve bölüm biraz kısa oldu.Gece gece bu kadar yazabildim
Neyse sizlere görüşürüz♡İnstagram:chaerr_z