#2

2 0 0
                                    

Teraz są wakacje i aktualnie mam urlop. 4 miesiące temu miałam swój pierwszy raz,ale niestety  z nie odpowiednim chłopakiem , który potraktował mnie jak zwykłą szmatę ,którą można zaliczyć i zostawić . Do tej pory go kocham i nie potrafię o nim zapomnieć . Mój stan psychiczny to tzw rollercoaster. Raz jest zajebiscie a zaś nie wychodzę w łóżka i płacze całymi dniami w tym wszystkim wspiera mnie Adrian i Igor . Najgorsze jest to ,że kilka miesięcy temu opuściła mnie moja najlepsza przyjaciółka . Dziś jest 17 lipca , jutro z Adrianem wylatuje do Hiszpanii a właściwie nie tylko my tylko jedzie z nami Angela jego dziewczyna i Igor z żoną Alicją. Kilka miesięcy temu wzięli ślub , pięknie mi się patrzy jak Igor jest szczęśliwy , sama w przyszłości chciałbym wyjść za mąż .A do hiszpani lecimy na 2 tygodnie , w większości jestem spakowana . Dziś muszę iść do galeri aby dokupić kilka rzeczy .
Igor ( Reto )
Jutro wylatujemy do hiszpani zasłużony urlop . Cieszę się , ze mogę spędzić trochę czasu z żona i przyjaciółmi . Trzeba się w końcu spakować . Siedzę na kanapie i przeglądam aovial media
-Aluś kochanie ! - zawołałem
-co tam skarbie ??- przyszła odrazu
-jesteś spakowana ?- odparłem
-prawie , za to ty jeszcze nie wiec bierz się iguś - powiedziała siadając mi na kolanach okrakiem ( lubię gdy tak robi )
-mmm a co tak nagle się przytulasz?-idparlem z uśmieszkiem
-bo cię kocham bardzo -uśmiechał się i mnie pocałowała
-No ja tez mała -kleplem ja w tyłek
-idziemy się pakować , tobą zajmę się wieczorem -odparła
-i to mi się podoba -poszliśmy na górę pakować rzeczy
Sylwia
Pakuje wszystkie rzeczy która mi się przydadzą aż nagle dostałam SMS od Maćka czyli chłopaka z mojej szkoły . Maciej jest mechanikiem u chodzi do równoległej klasy .
Od 607-878-***
Cześć sylwia chcesz się spotkać ?
Maciej 😀
Zamarłam dlaczego najładniejszy chłopak ze szkoły chce się ze mna spotkać ??
Postawnowilam narazie odczytać z powiadomień i pojąć do galerii na zakupy .
Ubrałam się tak :

Zabrałam najpotrzebniejsze rzeczy i wyszłam z domu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zabrałam najpotrzebniejsze rzeczy i wyszłam z domu . Weszłam jeszcze do osiedlowego po papierosy , sprzedaj mi bez problemu No nie wyglądam na swój wiek . Wyszłam ze sklepu i odrazu odpaliłem papierosa i udałam się do galeri .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Co ze mna jest nie tak ?Where stories live. Discover now