Disclaimer

499 16 3
                                    

Cerita ini merupakan hasil daripada penulisan cikdee sendiri dan tiada unsur plagiat.

Cerita ini diinspirasikan daripada kisah percintaan orang terdekat yang saya kenali. Absolutely, their parents will not do something as 'tangkap basah anak sendiri'. This is purely my additional imagination saja.

Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata berdasarkan imaginasi nakal cikdee. Cikdee juga tak sukakan konflik berat jadi tulipworm cikdee jangan risau, Colour Series ni InsyaAllah cikdee bagi happy ending semua (tak janji tau 😝).

Diingatkan sekali lagi, penulisan cikdee khas untuk pembaca matang berumur 18 tahun ke atas SAHAJA! There are trigger warning, some contents are disturbing, may be traumatising and may contain some mature contents.

⚠️ Read at your own risk ⚠️

◦˚.˚◦○˚ ୧ .˚ₓ ◤──•~❉᯽❉~•──◥ ₓ˚. ୭˚○◦˚.˚◦

Watak dan perwatakan serta jalan cerita hanya rekaan semata-mata dan tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang sudah tiada. Sebarang persamaan hanyalah kebetulan sahaja.

Sesiapa yang memplagiat atau meniru jalan cerita ini, tindakan akan diambil dalam kadar segera. Sekiranya anda menjumpai karya cikdee yang diplagiat atau hampir sama tu, boleh report kepada cikdee atau directly to Wattpad HQ.

Thank you for your cooperation and enjoy your reading, tulipworm kesayangan cikdee 🌷 (fandom name imaginasi cikdee sendiri).

𝑯𝑶𝑨𝑹𝒀 | OGWhere stories live. Discover now