1.

10 0 0
                                    

Bežný júlový letný deň. Počujem vtákov spievať navčas rána. Slnko mi svieti cez žalúzie na tvár.
Rozmýšľam aký program si dnes naplánujem.
Vstávam s postele, idem si opláchnuť tvár na prebudenie do nového dňa.
Spravím si kávu, sadnem si na balkón a pozerám do telefónu čo je nové vo svete. Ako stále nič nové. Prezerám sociálne siete a v tom mi pípne nová žiadosť o priateľstvo na aplikácii snapchat.
Žiadosť prímem veď prečo nie.
Pomaly dopíjam kávu a zapínam počítač.
Môj dnešný program bude sedieť za počítačom a hrať hry.
Sadnem si, zapnem si hru. Zoberiem telefón a pošlem fotku kvôli ohňom na snapchate.
O pár minút mi pípne správa od priateľa na dobré ráno. Rozmýšľam že poslednou dobou je to medzi nami všelijaké. Nie som s ním šťastná ako by som mala byť. Už to nie je také ako predtým.
Vadia mi veľa veci v našom vzťahu.
Hrám hru a pípne mi upozornenie na snapchate. Kto by mi teraz písal ? Veď je ráno pomerne každý ešte spí a prebúdza sa. Pozriem a píše mi muž ktorému som prijala žiadosť o priateľstvo. Napísal mi :„Hráš aj ty niečo ?" No pomyslela som si že asi nie veď som ti pravé poslala fotku ako hrám Valorant. Samozrejme mu odpíšem: „Ahoj, áno hrám viac hier." On sa má na to opýtal :„ A okrem Valorantu hráš aj niečo iné ?" Pousmiala som sa. Predsa som Gamer girl jasné že hrám. Som mu napísala aké prevažne hry hrávam. Niektoré máme spoločné ako sme písali. Opýtala som od neho Discord veď prečo nie? Niekedy mu napíšem a zahrám s ním hry.

Nakoniec idem si sadnúť na kávičku vonku, nech nesedím len doma.

On to zmenil Where stories live. Discover now