2.

6 0 0
                                    

V posledných pár dňoch som si s priateľom len písala a volala. Hrali sme spolu hry ale pre mňa toto vzťah není. Býva odo mňa 30 kilometrov, predsa nemyslím si že to musí byť vzťah na diaľku. Ranilo má ako sa chová, predsa dobre vedel čo som zažívala v predchádzajúcom vzťahu. Pre mňa predchádzajúci vzťah bol panika strach a bolesť. Mometálne to isté zažívam aj pri ňom. On si to neuvedomuje ale nechcem aby sa minulosť opakovala. Rozmýšľala som že konečne poviem že je KONIEC. Nemala som na to odvahu, dávala som mu rôzne šance na zmenu, aby to išlo k lepšiemu predsa som ho ľúbila. Uvažovala som že či mi to všetko stojí za tu bolesť ktorú znova prežívam.
Moja mama mi povedala žeby som mala skončiť s ním. Nerada videla ako trpím.

Napadlo má že napíšem neznámemu mužovi na Discord, nech ideme zahrať nejaké hry : „ Ahoooj, čo robíš ? Nejdeme zahrať nejaké hry?." Napísala som mu, tak snáď mi odpíše. O pár minút mi cinkla správa :„ Helo,môžme niečo zahrať." Rožiarili sa mi očká. Jeeej nový človek na hranie hier. Pozvala som ho na môj server na Discord. Pridala som ho do hovoru. Ozval sa :„ahoooj." No skoro som odpadla aký má príjemný hlas.
Chvíľu sme rozprávali, a išli sme zahrať Apex Legends. Dobre sa mi s ním hralo, bola zábava po dlhšom čase, hneď som zistila že má čierny humor keďže to dával na javo.
Hrali sme a rozprávali sa asi tak 2 hodinky. Do kým mi neprišiel priateľ do hovoru. Nebola som dva krát nadšená keďže prišiel ako veľká voda s slovami :„ Čo je to tu." Veľmi toxický bol. Sme pohadaní a teraz keď som tu s iným mužom mu to vadí? Alebo žiarli ?
Zavolal si kamarátov a hral s nimi v inej roomke.
Ja som hrala s svojím kamarátom ktorý sa volá Lukáš.
Aby som nezabudla predstavila som sa mu aj ja. Volám sa Daniela.
Sama neviem ako ale dostali sme sa k téme východne Slovensko. A nejak takým spôsobom sme sa dostali k tomu že obidvaja žijeme v tom istom meste.
Takto dlho som sa nenasmiala, bola zábava s ním. Podľa mňa je to dobrý muž. Pochopí vo viacerých smeroch. Mamka má volala na kávu že nech ideme sadnúť si niekde, tak nakoniec som sa s Lukášom rozlúčila a išla von....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

On to zmenil Where stories live. Discover now