9

241 60 1.7K
                                    

𓇼 1- daha once hic zorbalık yaptin mi? Ve neden yaptin?

𓇼 2- aldigin en kirici mesaj?

𓇼 3- gecmise gidip bir seyleri degistirebilmek mi? Gelecege gidip bir seyleri degistirebilmek mi?

𓇼 4- Daha once hic en yakin arkadasin hakkında kotu seyler dusundun mu?
(nasil anlamak istiyorsan😶)

𓇼 5- sarjin kac?

𓇼 6- hangisini tercih edersin? Hic sevmedigin ama cok parasi olan bir isi yapmak mi yoksa cok sevdigin ama az parasi olan bir isi yapmak mi?

𓇼 7- hangisini tercih edersin? Herkesi ve her seyi unutmak mi herkes tarafindan unutulmak mi?

𓇼 8- hangisini tercih edersin? Baska bir gorunuse sahip olmak mi baska bir kisilige sahip olmak mi?

𓇼 9- sana anlatilan bir sirri baskasiyla paylastin mi?

𓇼 10- daha once hic bir sey caldin mi?

𓇼 11- hic yasin hakkinda yalan soyledin mi?

𓇼 12- birine su gotururken hic ustunden ictin mi?

𓇼 13- üniversitede hangi bolumu okumak istiyorsun/okuyorsun?

𓇼 14- dusta sarki dinler misin?

𓇼 15- sevgilinin karsi cinsten cok yakin arkadaslari olmasi seni rahatsiz eder mi?

𓇼 16- tahammul edemedigin kufur?
(biri size ciddi anlamda soylediginde)

𓇼 17- sevgilin yanlislikla sana eski sevgilisinin ismi ile seslenirse ondan ayrilir misjn?

𓇼 18- daha once hic baskasinin evinde banyo dolaplarini karistirdin mi?

𓇼 19- otobuste yaslilara yer veriyor musun?

𓇼 20- arkadasinin surekli el sakalari yapması mi daha sinir bozucu yoksa surekli cinsel sakalar yapmasi mi?

oylaar👍🏻

anketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin