bölüm 7:plan mı?

255 18 4
                                    

'ağlamak uzereydim,dediklerinde haklimiydi?beni bırakması bu kadar kolay mıydı?Türkiye,Amerika,DÜNYADAKİ tüm erkekler aynimiydi?bağıra bağıra ağlamak,tüm befret ve üzüntümü dışarı vurmak istiyordum.Fakat derimden süzülen BİRTEK göz yaşı ve bitkin titrek sesimle:'
*Neden,neden,neden NEDEN BU-BU KADAR KOLAYMİ?HAKLİ OLABİLİRSİN AMA,JİMMY..*
'jimmy derin bir nefes alarak'
Jimmy:ne? Nedenini kaç defa söyleyeyim?evet benim için bu kadar kolay,aglayacakmisin yoksa,aciyorum sana her Jimmy neden diyişinde..neyse ekib teselli etsin bakalım seni,bu çökmüşlugunle seni kim kabul edersede etsin.
Jimmy hemen arkasini dönüp gitmisti,yoksa aglamayisini durduramayip sonsuza dek sarılarak özür bile dileyebilir,bu iğrenç sözleri sarf ettiği için.Sevgilisini kurtarmıştı ama aynı zamandada kaybetmisti.Emir yine aramisti,bu sefer ne seytanliklar düşünmüştür kim bilir.
Emir:İyi oyunculukta..afferim.Ay kıyamam çok mu üzüldün,cokmu seviyordun SEVGİLİMİ:(((
Jimmy:sen nerden biliyorsun iyi oyunculuk yaptığımı?belki hicbirsey yaşanmadı.
Emir:jimmy seni akıllı sanmıştım ki öylesin,hadi yuttum sayıyorum bu lokmayı:)odada 2 ses ve 3 köşede kamera vardı.Bence youtuberligi bırak Hollywood yilidizi ol.
'Diyerek hafif kikirdadi'
Jimmy:İşin bittimi benle?artık sikimde değilsin gerçi benden uzak ol.Adele kurtuldu,biz ayrıldık daha yapacak birşey yok!
Emir:E peki öyle olsunn;)sen numarayı silmede belki işime yararsin AHAHA
'Bu sefer büyük bir kahkaha atmıştı'
Jimmy yüzüne kapar ve kıpkırmızı olmuş gözleriyle evinin yoluna koyulur,o sırada ekib herşeyi öğrenmiş,Jimmy i defalarca aramıştı muhtemelen sinir kopuruyorlardi.Fakat içlerinden bir ses bu işte başka bir is olmali diyerek susmuyordu resmen.
Jimmy eve gelmişti,herşeyi kontrol etmiş,kamera,mikrofon vesaire varmı diyerek ve herşey karmakarışık olduğunu görmezden gelerek yatağın auzanmis ve gözlerimi yavaş yavaş düşüncelerle kapamisti.
(Başrol olan Adele(y/n) 6-7. Bölümde Jimmy e göre çok az daha konuşuldu farkındayım ama herşeyin harika ilerlemesi gerektiği için jimmyin büyük bir rol oynaması gerekiyordu:D)
O sırada Adele odada kamera olduğunu bildiğinden kikirdayanuyodru fakat ağlamakta içinden gelmiyordu öylece yatıyordu.
Ve jimmyin opustugu fotorafi atan numara yazmıştı.
Emir:naber güzelim?
*Kimsin sen?ne hakla bana güzelim dersin.Seni engellemek kabahatti.*
Emir:kimsin?konuşma seklimden anlamaman ne üzücü.Bana atılan iftiralar yüzünden benden ayrıldın ama gerçekleri attım diye 'kim'mi oluyorum?uzluyorum ama güzelim;(*
*Ne.Sen eemir misim?*
'Emir:yaziyor'
'ellerim terliyor tedirginlik vicudumla butunlesiyordu.Onca yaptıklarından sonra beni bulmazdi degilmi?eski yaralarımı desmezdi degilmi?gorecektim..'
Emir:Adele sen hep böyle saftin..sence benden başka kim olabilir;)?beni izlemedinmi yoksa..iftiralardan sonra belki ozlememissdin ama inanmadinki sen onlara demi güzelim:(?
*EMİR SANA İNANAMİYORUM SEN İĞRENÇ BİR UCUBESİN VE ONLAR İFTİRA DEGİL GERCEKTİ SEN NE YUZSUNNSUN SANKİ SOZDE 'İFTİRA'DEDİGİN OLAY DİSİNDA HİCBİRSEY YASATMADİN SANKİ BANA?BENDEN UZAK DUR.*
Emir:guldurme beni.ASLA senden uzak durmam bunu biliyorsun..benden kacamassin sevgilim..yarın hastaneye geleceğim hasret geçiririz🥺
*GELME*
'0587***** İS BLOCKED'
'içimden'
Jimmy çabuk ol lütfen...emir,emirin yapabilecekleri sınırlı değil.
_______________________________________
_AMİLLİYATTAN ONCEKİ KONUSMA_
_______________________________________
(Hatırlatma:)

________________________________________AMİLLİYATTAN ONCEKİ KONUSMA________________________________________(Hatırlatma:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimmy:Adele..ben aylardır tehtid ediliyorum ve-
*NASİ-İYİMİSİN?BUNU NASİL BANA DEMESSİN?*
Jimmy:sessiz ol lütfen! Ses kayitcilar olabilir,beni tehtid eden kişi dediğine göre sana ihanet etmis.....(vs).Adele hayatın için,aşkımız için bir oyun oynamak zorundayiz
'adele sessiz çığlık atarcasina:
*NEDEN OYUN OYNAYALİM?NE HAYATİMİZ NE ASKİ NEYDEN BAHSEDİYORSUN?KORMAYA BASLİYORUM*
Jimmy:sana uyan tek kalbini verebileck sahis onda.Eger sana sözde ihtanet edip sana İĞRENÇ cümleler kurarak ayrılırsam kişiyi vereceğini söyledi..senin olmenle benim ölmem,biz ayrıldığımız da bizim olumumuz aynı şey degilmi..
*Aynen öyle..şerefsiz.Peki ne yapicaz?*
Jimmy:plan şu,biliyoruz ki heryere kamera ve mikrofon koyacak.Biz ekible eglendikten aglastiktan sonra sana bilinmeyen bir numaradan benim sözde sana ihanet ettigim fotorafi atacak biz büyük bir kavga edeceğiz ve emirin dediklerine uyacağız.Onun tek derdi seni elde etmeK,sana aşık değil..Bir süre ona rol yapacaksin daha sonra buradan gidecek ve onu şikayet edecegiz,eğer hemen barisirsak seni vurdurtabilir..bizi ayırma planlari ise yarasın diye bu adam seni kalbinden vurdu?!
*Haklısın bunu yapmalıyız,merak etme herşeyi atlatacazik aşkım..💗*
________________ SABAH_______________
'sabah uyanmıştım,direk aklıma Jimmy ve odadaki kameralar gelmişti.
Bundan dolayı içimden'
*Sensiz bir gün nasıl geçecek sevgilim?o okyanus mavisi, anılarımızin tek tek canladiğı gozlerin olmadan?neden herşey biranda oluyor anlamıyorum,anlamam için kafamı yerlerden yerelere vurucam artık*
O sırada biraz doğruldum,kalbimdeki ağri hala devam ediyordu...en azından makineye bağli son 15 günümü yaşamadığım için mutluydum bir andanda strestli maglum planımız..
'O sırada jimmy'
Ortalığı karmakarışık birakip rahat bir uyku almak ne kadarda kolaymis?hemen uyuya kalmisti.Sabah uyandığında aynı şekilde ilk aklına Adele gelmişti,ormandaki ağaçların insana verdiği huzuru capcanli yeşil gözlerinde buluyordum.
(Mağlum yüzüğünü verdiği yer)
Hemen hazırlanıp ekible konuşmalı,karl dışında herkeze rol yapmaliydim..Chris e güveniyordum ama panik olabilir,bana ekibe rol yapmamam tarzında ikna çabalarinda bulunabilirdi.Jimmy bunlari istemiyordu.
Tam kapıyı açtığında bir adamla karşılaştir,çok cool soğuk kanla ama aynı zamanda dalgaci olduğu heryerinden belliydi bir belli olan özelliğiyle buralardan olmadığı kesindi..
Jimmy:buyrun?
X;beni tanımadın galiba;)
Jimmy:tanışıyor muyuz?
X:belki ismimin ilk harfi'emir'desem hatırlarsın:(??
Jimmy:SENİ
'DER VE:'
(BÖLÜM 8,20 OKUNMADA GELECEK💗🐢)

Ya Komşum Fenomense?/Jimmy DonaldsonX ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin