Opis Postaci :D

26 0 0
                                    

Heja, opiszę wam moje postacie które zostały stworzone lata temu i żyją w mojej wyobraźni, nawet nie pamiętam kiedy to było tak dawno. Jest to dwóch chłopaków, pierwszy Aki, drugi Nathan. Warto zaznaczyć że wychowałam się na Gacha Life i jestem Gacha Kidem więc  postacie z wilczymi uszami, kolorowymi włosami albo skrzydłami to normalność. Magia też jest mile widziana. W ich świecie nie ma stałych reguł, to znaczy że te dwie postacie są zawsze ale mogą występować w przeróżnych historiach. Więc ciężko mi cokolwiek o nich opowiedzieć, bo za każdym razem są inni. Ich opis wyglądu może przypominać Twilight Sparkle i Fluttershy z bajki My Little Pony, ponieważ miałam (nadal mam) lalki z  Equestria Girls którym obcięłam włosy i tak właśnie powstali. Przepraszam od razu jak coś będzie źle napisane albo niezrozumiałe ale jeszcze nigdy nie pisałam o nich. Miłego czytania opisu postaci XD

Aki ma 16 lat, jest wilkiem (ma wilcze uszy i ogon). Jest dosyć niski przez co ludzie biorą go za 14-latka. Ma dosyć długie różowe włosy (gdzieś tak za uszy). Ubiera się dosyć specyficznie, już bliżej mu do femboya niż do normalności. (Zabrzmiało jakbym była największą hejterką femboyów ale serio nie jestem XD) Ma niebieskie oczy. Jest trochę nie ogarnięty psychicznie, wspierają go Nathan, i rodzina w tym rodzice i rodzeństwo.

Nathan ma 19 lat i jest człowiekiem z rogami i skrzydłami, bo nie nazwałabym go diabłem. Oczy ma fioletowe tak samo jak włosy, które są krótsze od Akiego. Jest wysoki, taki idealny jak na swój wiek. Ubiera się najczęściej w bluzy i jest takim typowym chłopakiem co wpisze się w Pinteresta "hot chłopak". Ma w sobie odrobinę takie bad boya. Na ogół jest miły, chyba że ktoś zrobi coś Akiemu. Jest odpowiedzialny i myśli racjonalnie.

Rodzina Nathana i Akiego mieszkają razem w wielkim domu ze względów bezpieczeństwa. Ich rodzina działa dla takiej jakby 'mafii'. Mają misję o wyznaczonych porach które muszą zrobić. Jest ich łącznie 7 + rodzice.

Aki ma starszą siostrę Faustynę, ma 18 lat. Oraz młodszą siostrę Maję która ma 8.
Nathan ma trójkę rodzeństwa, 2 braci i 1 siostrę. Jego bracia to Aiden i Zefir. Obaj mają po 18 lat. I Siostra Stacy - 18 lat.

W ich świecie są moce, każdy je ma, lecz w ich domu są surowo zakazane. Czemu? Ich rodzice uważają, że używanie mocy to pokazanie słabości. Nathan ma z tym lekki problem, bo ma gdzieś zakazy rodziców.

Bardzo im na sobie zależy i to na pewno nie koniec. Jak coś sobie przypomnę albo zechce dodać to dodam XD Chciałabym zrobić okładkę, ale nie obiecuje.
A teraz bye bye, bo jest 01:36 :D

Aki And Nathan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz