Jadi lepas daripada kejadian tu aku cuba elak dari berjumpa dengan pakcik man aku tak tahu lah aku ni malu sebb aku tunjuk kemaluan aku tu ke atau aku tunjuk protes yang menyatakan aku tak suka kat pkcik man tu .tapi dari situlah perasaan suka sama jenis bermula dari situ.
Hari hari aku lalui mcm biasa .kunci rumah selalu ada daalam poket seluar aku ,aku bawa kemana saja aku pergi in case kalau family aku ada emercy kalau perlu untuk keluar rumah aku dah tak payah risau sebb kunci rumah ada dengan aku.
Aku hari ni balik sekolah macam biase dan kebetulan waktu petang aku memang tak ada buat ape ayah dan mak aku dua dua kerja petang jadi aku bersendirian kat rumah .mak aku ada pesan kat aku suruh buang sampah kat belakang rumah dan suruh kemas-kemas sedikit kat belakang tu sebab banyak daun daun kering jadi aku amik keputusan untuk buat petang sediktlah selepas asar. Jadi aku sambung balik tengok rancangan tv tengah tngah tngok tv tu telinga aku dapat dengar ada kerete bagi hon tak tak lama lepas tu dengar bunyi hon dari luar aku bangun intai di balik tingkap 'oh kwn jiran sebelah rupanya 'kelihatan susuk tubuh yang agak berisi tetapi badan yang tegap tinggi melampai orang nya berkaca mata hitam kiranya kacak lah orangnya.aku tngok pkcik man menyapa tetamu nya dengan mnhulurkan tangan untuk bersalam dan berlalu masuk ke rumah.pada waktu ni aku memang tak syak ape sebab pada aku mungkin kawan dye datang melepak atau pun ada sesuatu yang nak di service jadi aku pon sambung balik tngok tv smpai lah azan berkumangdang dan aku selasai menunaikn solat dan di sini bermula di mana pkcik man kantoi dengan aku.
So lepas je aku siap2 kn diri nk ke belakang rumah .aku perhati pintu depan rumah pkci man tertutup rapat aku pun buat tak tahu sehinggalah waktu aku tgh kutip kayu kayu nk di kumpul setempat aku terdegar suara pakcik man dan kawan dia di bilik belakang .bahagian belakanf rumah cikman ni tak ada pagar ada tingkap dapor dan tingkp bilik belakang yang di tutup separuh kiranya langsir tu tak di tutup rapat lah. Dan ada ruang untuk mengintai.aku jalan dengan berhati hati menuju ke bilik belakang aku tanpa mrnoleh ke belakang seb belakang rumah kita orNg ni ada hutan jadi tak perlu risau .aiu mendekati tingkp tersebut dan mula mengintai dan alang kah aku terkejut melihat pkcik man dengan kawan nya tu membuat aksi 69 dengam membelakangi aku tanpa dye orang sedar yang aku ni tgh mengintai
Jantung aku berdebar debar.aku tngok pkcik man begitu tenang menghisap batang kawan nya dan kawan nya aksi tu belaku hampir 15 minit dan sepanjang 15 minit itulah aku berdiri di situ dengan aku pun stim melayan nya.selepas adegan tu mereka berdua menukarkan posisi dari 69 ke doggy style aku terdegar pkcik man cakap 'aku dah lama perhati kan kau ruzairi aku tengok buntut.kau fuh memang terliur aku di buatnya'
'haha kalau macam tu cucuk la aku sepuas puas nya'kata zairie kepada pkcikman .lalu bermula sesi mencucuk lubang .kelihatan pkcik man memasokn batang nya yg bersaiz agak besar dan panjang terbenam dalam buntut zairie 'pap ..pap..pap ah sedap zairie buntut kau ni ah ah.. Ah..ah..ah 'dengus kasar pkcik man .kawan pkcikman hanya mngerang dalam kesedapan tusukan pkcikman smbil batang nya di lancapkan olh pkckman .sekali pandang ada cari keluar dari lubang buntut kawan pakcik man tpi pkcik man masih lagi mendayung dgb mnusukan batangnya .tanpa di sedari batang aku pun berdiri tegak dan keluar cecair putih jernih yang begitu banyak .Sedang asyik mengintai aku jugak terdengar kawan pakcik man minta untuk pncut di dalam buntut dan mulut nya 'man kau pancut dalam buntut aku dgn dlm mulut aku boleh tak?'
'Boleh je kenape plak takboleh nya 'dan mereka pun menukar posisi dari baring ke posisi duduk dan kawan pkcik man duduk dgn kaki terlipat kedalam sama paras dengan lutut pkcikman dan batang pkcik betol betol di hadapan muka kawan nya dan pkcik man memasukan batNg nya kedalam mulutnya dan bermula sesi menumbuk leaong batu berair. 'glup glup glup...ah sedap kau isap rie pndai kau ah ah..ah 'aku tngok muk pkcik man berkerut menahan rasa geli dan sedap'rie aku nak pancut ni rie ah ..ah....ah 'pkcik man terpancut dalam mulut.kawan,dye dn mulut kawannya juga di penuhi cecair air mani pakcik man .Mereke berdua masih lagi atas katil bujang .'rie aku nk try isap batang kau boleh ?'tnya pkcik man kepada kawanya'..'boleh je hisap lah 'blas kawan nya itu kepada pakcik man dgn kadar segara pkcikman mendapatkan batang kawan nya lalu memasukkan nya kedalam mulut 'aish sedap man aku lama dapat kene isap macam ni. Bini aku pon tak pndai isap mcm ni.ah ..ah..ah lagi man yeah ..sedap 'dan dalam yang sama ber das das air mani kawan pkcik man terpancut terkena muka dan badan pakcikman 'sedap man kalau macam ni lah aku nak hari hari boleh?' kawan pkcik man tnya 'hahah boleh je asal kan bini aku tak de kat rumah boleh lah aq nak 'service' batang kau rie,batang kau pon boleh tahan padu dye ' kata pkcik man kpd kawanya . Dan mereka pon berlalu keluar bilil dengan hanya memakai seluar dan aku anggap urusan itu dan segala bil bil yang tertungak telah di lunas kan .
Aku yang memandang ke seluar yang masih lagi terpacak dan basah. Kembali sambung kerja dalam keadaan senNg dan puas hati .
Bersambung ...