Prológus

448 5 0
                                    

Angelina Carpentier vagyok. Egy átlagos 24 éves, Monaco-i lány.
Itt születtem és itt is nőttem fel.
1998. szeptember 3.-án születtem.

A szüleimmel élek bár már jó lenne egy külön lakás. Ezért hát, arra gyűjtök.
Titkárnő ként dolgozom apukám reklám cégénél. A Carpentier vállalat egyik kis főnökének vagyok a titkárnője. (Apám titkárnője, persze az anyám.) Brandon Blanc. Ő felügyeli a bevételt, a pénz átfolyását a cégben. Tök jóban vagyunk, már amolyan haver szint így nincs bajom a főnökeimmel.

Várom már, hogy saját vállalkozásom legyen. De apámék nem értik, hogy miért akarok sajátot. Szerintük minek fáradoznék ha itt van Carpentier vállalat.
Hát mert mondjuk szeretnék önálló életet. Ahol nem csak a szüleimen csüngök.
Szeretem őket, nagyon szeretem csak nem tudják elviselni, hogy felnőttem.

Még pedig majd szeretnék belsőépítész lenni és házakat/lakásokat berendezni. Még egyetemre is jártam igaz csak levelezőn mivel senkinek sem mondtam el, mert abból nagy balhé lett volna. (Az egyetlen ember aki tud róla az Liam )

Ezen kívül marketing szakon is végeztem. Azt viszont apám kérésére azonnal gimi után csináltam meg persze a reklám cég miatt.

Nagyon sokat szoktam utazni. Bakancslistámon van a még pár hely, de Monaco attól még a mindenem.

Például:

-Izland
-Rio
-Arizona
-Kanada

És még sok más.

A kis baráti társaságom tagjai:

-Matheo Boyer (1998. január 12., 25 év)
-Stephanie Martin (1998. június 25., 24 év)
-Liam Lambert (1998. március. 3., 25 év)

Matheo és Steph egy pár. Liam pedig belém van esve. Viszont nekem ő csak egy barát. (Vagyis inkább barátság extrákkal, de erről senki nem tud csak mi ketten és így jobb is.)
Amúgy így gimi óta jóban vagyunk, bár Steph-ék még csak 4 éve vannak együtt. Mondjuk Mat-nek mindig is tetszett a Stephanie csak hát ő butus ezt nem vette észre. Aztán gimi után 2 évvel Matheo bevallotta neki az érzéseit és Steph bele ment.
Amúgy ők az álom pár. Nagyon aranyosak együtt.

Minden hétvégénket Matheo hajóján töltjük. Sokat szoktunk kimenni a nyílt vízre a yacht-tal. A barátaim a második családom.

Van a társaságon kívül is barátnőm: Tia, Tiana Harris.
(2000. november 13., 22 év)
Őt a munka miatt ismertem. Azóta vagyunk jóban.
Ő egy külsős. Azért nem a cég tagja, hanem magán vállalkozó mert ő Oxfordban él. De fontosabb melóknál őt kérjük fel.

Úgy hogy, rájöttem hogy attól függetlenül ami a munkámat illeti szeretem az életem. Ami szép hétköznapi.
Vagy is, sokáig az volt...

💟 Zs 💟

Véletlen egybeesés...Where stories live. Discover now