Bölüm 2

11 2 0
                                    

Buse ve Kaan benim küçüklükten beri çok yakın arkadaşlarımdı. Küçükken de Buse Kaan a aşıktı. Bende küçükken Kaan'ında Buse'ye aşık olduğunu düşünüyordum ta ki 8. sınıf'ın sonuna kadar 8 sınıf da Kaan beni sevdiğini söyledi. Buse de bunu duyunca  onunla çıktığımı zannedip bir daha benimle konuşmadı. Peki Kaan  benimle neden böyle olduğunu soruyorsanız Kaan bunu söyleyince ben de Kaan ı seviyordum ama sırf Buse için kabul etmedim. Ve bu olaydan sonra Kaan bir anda konuşmamızı bitirmedi benden yavaş yavaş soğumaya başladı.. 

Ne olduysa 9. sınıf da oldu. Buse ve Kaan bana çok büyük kin beslemişler ve benden bunun acısını zorbalık yaparak alıyorlar. Ve bana garip  gelen tarafı da Kaan hariç diğerleri zorbalık yaptıktan sonra kalbimi kıracak şeyler söylerken Kaan bana hiç bir şey söylemiyor hatta bana dokunmuyor her şeyi Anıl ve Arasa yaptırıyordu sadece benim ağlamamı izleyip gülüyordu..  

Tuvalette yüzümü ve pek de temizlenmese de saçlarımı temizledim. Ve dayanamayıp ağlamaya başladım. Alya'da beni teselli etmek için bana sarılmıştı. Ben sakinleşince sınıfa çıktık ve dersin başlamasını bekledik. Ve o sırada şok oldum. Kapıdan ilk önce Aras olmak üzere sırayla Anıl ,Zeynep , Ebrar , Buse ve Kaan geçti. İnanamıyorum bizim okulda her sene sınıflar değişir ve ben şimdi bu 6 zorbayla birlikte mi ders işleyeceğim? Ben bu 6 zorbayla aynı sınıfta mı olacağım?. Bu bir rüya olmalı hatta hatta bu bir rüya olamaz bu bir kabus aynı anda Alya'yla birlikte bakıştık korku bakışlarımızla. 6  zorbaya baktım hepsi Alya ile bana bakıp gülüyordu. Gerçekten bu ne biçim bir kabussa hemen bitmeliydi veya bir şakaysa hiç komik değildi. Teneffüslerde zorbalık yetmiyormuş gibi bir de derste de mi zorbalığa uğrayacağız??..

Ders başladı hala Alya ve bize gülerek bakıyorlardı. Ders bitti sınıfta kimse kalmamıştı sadece 6 zorba , Alya ve ben kalmıştık .Tekrar bize doğru sırıtmaya başladıklarında bir şeyler olduğunu anladık. Ve kantine gitmeye karar verdik tam sınıftan çıkacakken her taraf sim siyah oldu...


SİZCE ALYA VE PINAR'A NE OLDU?

3.BÖLÜMDE... 


ZORBALIK ALTINDA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin