༄kısaca karakter tanıtımı༄
𝖲𝖾𝗎𝗇𝗀𝗆𝗂𝗇;Seungmin çok tanınan parfüm markasının sahibidir. 28 yaşındadır, annesi babası boşanmıştır babasının yanında kalıyordu. 24 yaşında şirketin yani babasının yerine geçmiştir.
𝖼𝗁𝖺𝗇;
Yine çok tanınan parfüm markasının sahibidir. 27 yaşındadır, annesi ve babası kaza sonucu vefat etmiştir abisi minho ona baktı. 25 yaşında abisinin yerine geçmiştir.
Chan yine uykusuz şekilde uyanmıştı. Uyku sorunları yüzünden yıllardır düzgün uyku çekmemişti.Bugün büyük bir markayla anlaşma yapacaktı. Biraz gergindi çünkü bu kadar büyük bir markayla ilk defa anlaşma yapacaktı. en güzel takımını giydi ve toplantı yerine gitmişti.
Seungmin sabah erken kalkmıştı günlük rutinini halledip, üstünü giyinip, anlaşma yapacağı yere yol koyulmuştu.
Chanın asistanı: efendim yorgun gözüküyorsunuz iyi misiniz?
Chan: evet iyiyim sadece düzgün uyuyamadım.
Chan asistanı: uyku ilacınızmı bitti beni arasaydınız size getirirdim.
Chan: Hayır gereke yok ilaçlara karşı bağımlı kalmak istemiyorum.
Seungmin asistanı: efendim size birşey sorabilirmiyim?
Seungmin: evet.
Seungmin asistanı: bugün yapacağınız anlaşma neden o markayı seçtiniz?
Seungmin: Yaptıkları parfümler çok farklı açıkçası daha önce bu kadar iyi kokular koklamamıştım.
Seungmin asistanı: anladım efendim.
*Chan ilk giden olmuştur.*
Chan: Ne zaman gelecekler.
Chan asistanı: birazdan burada olurlar efendim
*Seungmin gelir Chan seungmini gördüğünde şok içerisinde kalmıştır çünkü karşısındakinin kişi ilk aşkıydı. Seungmin chanı tanıyamamıştı.*
Seungmin: sizi beklettiğim için kusuruma bakmayın, ben kim seungmin. (Elini uzatarak)
Chan: sıkıntı yok bay kim, bende bang chan memnun oldum.(elini sıkarak)
Seungmin: bende memnun oldum bay bang.
*Hepsi oturup anlaşma için detaylı bir şekilde konuşurlar ve anlaşmayı imzalamaya başlarlar.*
Chan: sakıncası yoksa size bir şey sormak isterim bay kim.
Seungmin: tabikii bay bang buyrun.
Chan:onca markalar varken neden bizi seçtiniz?
Seungmin: açık olmak gerekirse korkularınız eşsiz, özel günlük hayatımda sizin parfümlerinizi kullanıyorum. Anlaşmamı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim bay bang .
Chan:ne demek bay kim minettarız.
(Chan seungminin dediği cümle karşısında utanmıştı. İlk aşkının kendi ürettiği parfümlerini kullanması onu baya sevindirmişti.)*İmzalar atıldı.*
Chan: bu güzel anlaşmanın şerefine bit kutlama yapmalıyız bay kim.
Seungmin:peki bay bang ben kabulum.
*O günden sonra Chan seungminin peşinden hiç ayrılmamıştı hatta bazen gizli gizli takip ederdi. Yine bir gün seungmin bir cafede oturmuş işlerini halletmeye çalışıyordu ve birden arkasından ses belirir.*
Chan:bu ne güzel bir tesadüf bay kim yine karşılaştık.(büyük bir gülmsemeyle.)
Seungmin: ya ne güzel bir tesadüf demek isterim ama tesadüf olduğunu düşünüyorum artık.(alaycı bir gülümseyle.)
Chan: nasıl yani bay kim?
Seungmin: Benden ne istiyorsunuz bay bang peşimde dolaşıp duruyorsunuz.
Chan: çok Bir şey istemiyorum bay kim sadece bir akşam yemeği.(sırıtarak)
*Seungmin kahkahalar içinde boğulur.*
Seungmin: bu mu sadece akşam yemeği?
Chan:evet bay Kim.
Seungmin: peki bay bang ayarlayın ve asistanıma söyleyin. Akşam yemeğinde görüşürüz o zaman bay bang.( Sırıtarak)
Chan: T-Tabii görüşürüz bay kim.
*Chan seungminin bunu kabul edeceğini düşünmemişti. Ama yinede mutluluktan havalara uçuyordu. Seungmin arabada teklifini neden kabul ettiğini anlamamıştı ama içten içten mutlu olmuştu.*
~1.bölüm sonu.~
༆𝘢𝘮𝘢𝘳𝘢𝘯𝘥𝘦
TT/BLACKDİARİESS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞAM YEMEĞİ | CHANMİN
Teen FictionSeungmin Chan ile beraber anlaşma yapmıştır ama bir şeyden habersizdi. Seungmin chanın İlk ve lise aşkıydı. Chan bu sefer Seungmini rahat bırakmayacaktı.