~3.Bölüm~

27 2 17
                                    


*Chan hastaneye kaldırılır, durumu iyidi sadece yorgunluktan, ve uykusuzluktan bayılmıştı. Aradan 3 saat geçer ve Chan gözlerini açar.*

Seungmin: sen iyimisin Chan?

Chan: neredeyim ben?( Sessiz bir tonla)

Seungmin: restorantın önünde bayıldın bizde seni hastaneye getirdik.

*Doktor gelir.*

Doktor: Merhabalar bay bang kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Chan: bilmem yorgun ve halsiz.

Doktor: Durumunuz iyi, ama yorgunluktan bayılmanız iyi bir şey değil. Hâlâ uyku problemi çekiyorsunuz demi.

Chan: hiç bitmedi ki.

Doktor: Uyku ilacı almanız gerekir biraz bile olsa uykunuz düzene girebilir ve rahatça uyuyabilir siniz.

Chan: hayır ilaç istemiyorum bunu çoğu kez üstüne basa basa söyledim.

Doktor: bay bang ömür boyu böyle kalmazsınız sağlığınız için kötü.

Seungmin: Chan neden almıyorsun Ağrı kesici gibi düşün sadece uyumana yardımcı olacak.

Chan: sonra ne olacak o ilaca bağımlı olacağım ve onsuz uyumayacağım.

Seungmin: Neden öyle düşünüyorsun ki.

Chan: Sert konuşup kalbini kırmak istemiyorum seungmin lütfen istemiyorum dedim.

*Seungmin Chanın neden böyle yaptığını anlyamamıştı, Hastaneden taburcu olur.*

Chan asistanı: Efendim izin verin bugün sizinle kalayım ve size bakayım iyi durumda değilsiniz.

Chan: istemez teşekkürler, ben kendi başımın çaresine bakarım.

Seungmin: merak etmeyin ben onunla kalacağım.

Chan: Ne? ( Şaşırarak)

Seungmin: Hem sana can borcum vardı( gözünü kırparak)

Chan: yalnız bu sayılmaz.( Gülerek)

Seungmin: Tamam tamam sayılmasın. ( Gülerek)

*Chan ve seungmin eve giderler, Chan seungminin neden böyle bir şey yaptığını anlyamamıştı. Ama çokta sevinmişti, o yüzden hayır diyemedi. Chan ve seungmin eve gelirler.*

Chan: istediğin şekilde takılın senin evin gibi say hiç çekinme rahatla.

Seungmin: şu an rahatlaması gereken sensin gelde uzan.

Chan: Allah'a şükür bir bayıldık, ya silahla vurulsaydım napacaktın. ( Gülerek)

Seungmin: öyle konuşma Allah korusun, hem izin vermezdim vurulmana cam borcum varya sana.(gülerek)

Chan: sen bu can borcu çok kaptırdın bu kadar kafaya takma istersen.

Seungmin: peki peki şaka yapıyorum sadece.

Chan: ben sana giyecek bir şey vereyim sende duşa gir istersen.

Seungmin: Tamamdır teşekürler.

*Seungmin duşa girer chanda seungmin için kıyafetler çıkartır. Seungmin duştan çıkar ve Chana seslenir kıyafetler için.*

Chan: Al bakalım bunları.( Utanarak)

Seungmin: Teşekkürler.

*Seungmin chanın kıyafetlerini giyer, Chan seungmin kiyafetini giyeceği için biraz heyecanlanmıştı.*

Seungmin: bunlar biraz bol ama zaten bol olması rahatsız etmez.

Chan:Çok tatlı olmuş.(sırıtır)

Seungmin: Efendim.( Kızararak)

Chan: şey yani güzel olmuş demek istedim , en küçük kıyafetlerim bunlardı.(panikleyerek)

Seungmin: anladım sıkıntı değil, sen niye hâlâ ayaktasın git uzan.

Chan: canım tatlı istedi sipariş vereceğim yermisin?

Seungmin: Olur Olur yeriz.

*Chan tatlıları sipariş eder ve yemeye başlarlar.*

Seungmin: itiraf edeyim mi, lise zamanlarında seninle ilk karşılaştığmızda senden çok gıcık kaptım. ( Gülerek)

Chan: yani bende senin aptal olduğunu düşündüm.( Gülerek)

Seungmin: Hey hey aptal sensin, benim için kendini tehlikeye attın tanımadığın halde.

Chan: ne yapalım melek gibi insanım herkese yardım etmeye bayılırım.(gülerek)

Seungmin:Vay vay vay( kahkaha atarak)

*Seungmin uyumak için yatağa geçer, su almaya unuttuğunu farkeder ve aşağıya iner, chanı görür.*

Seungmin: sen hâlâ uyumadınmı geç oldu.

Chan: ben uyumam sabahları 2 saat gözlerimi kestiririm o kadar( sırıtarak)

*Seungmin Chana üzülmüştü bu yaşına kadar böyle uykusuzluk çekerek yaşamıştı.*

Seungmin: yanında biris varsa uyuyabilir misin?

Chan: bilmem daha önce kimse yanımda yatmadı neden sordun.( Şaşırarak)

Seungmin: istersen yanında uyuyabilirm.( Utanarak)

*Chan şok geçirmişti bunu duyacağını hiç düşünmemişti, ama bir yandan kelebekler gibi havalara uçuyordu.*

Chan: GERÇEKTEN Mİ!?

Seungmin: saçma demi boşver öylesine dedim seni rahatsız etmek gibi bir amacım yoktu.( Panikleyerek)

Chan: ah hayır hayır ben çok isterim yani istersen tabi bir denemek isterim yani belki uyurum.( Utanarak)

Seungmin: tamam o zaman benim için sıkıntı değil.( Utanarak)

Chan: o zaman buyrun önden odama doğru.

*İkiside odaya giderler ve yatağa uzanırlar, seungmin çok gergindi sürekli chanın yüzüne bakıyordu.*

Chan: biliyorum yakışıklıyım ama neden bu kadar yüzüme bakıyorsun.( Gülerek)

Seungmin: ne alak öyle gözüm kaydı.

*Chan seungmine döner ve birbirilerine Bakarak uyurlar.*

                                  ~3.Bölüm sonu~
     

                                    ~amarande

TT/BLACKDİARİESS

AKŞAM YEMEĞİ | CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin