Tää luku saattaa sisältää pieniä aiheita jotka saattais tarviya TW merkinnän mut lue omalla vastuulla sillä niitä pieninpä ei oo välttis merkattu. Kiitos:)
Herään kun aurinko paistaa suoran ikkunastani sisään. Kello on vasta kuusi jotenka päätän vielä yrittää nukkua.
Herään kuitenkin uudestaan seitsemältä. Päätän nousta ylös. Kävelen kaapilleni ja valitsem mustat levät frakut ja pinkin tiukan hihallisen paidan.
Lähden ylös katsomaan ovatko muut jo hereillä. Muut eivät olleet vielä heränneet, jotenka istahdan vain sohvalle ka selaan pihelintani.
Kuulen portaista kolistelua ja pian näenkin jo Noahin päälaien tulevan olohuoneeseen.
"Miks sä oot jo hereillä tähä aikaa", Noah kysyy väsyneesti. "Sama voisi kysyä herralat itseltä", naurahdan. Vastaukseksi saan vain keskisormen.
Istun veljieni kanssa pöydän ääressä syömässä aamupalaa. "Eiks sul oo nälkä"?Alex kysyy samalla syödessään. "Adessa sä et oo lähiaikoina syöny kauheemmin onks kaikki ok'?! Oliver kysyy huolestuneesti.
"Ei mul vaan oo nälkä", mä sanon nopeesti ja lähen huoneeseeni.(Oliverin nk:)
"Mä oon vähän huolestunu Adessan syömisestä", sanon Noahille ja Alexsille.
"Ehän se eilenkää syöny kun sen lautasellisen sitä makoriinlaatikko ja seki nöytti tosi vailalloiselta", Noha komppaa mua. "Meiän pitäs puhuu sille", sanon.
"Puhukaa vaan te kaksistee koska mun pitää mennä sori tää on tärkeetä", Alex huikkaa ovelta.
Koputan adessan huoneen oveen. Adessa tulee hetkenpäästä avaamaan oven. Tyttö katsoo minua ja Noahia kysyvästi.
'Meidän pitäs bähä puhuu" sanon päättäväisesti.
Istumme kaikki kolme Adessan sängylle.
TW
(Adessan nk:)
" No mitä asiaa", kysyn.
"Me ollaan huolissamme sun syömisestä"! Noah sanoo.
Säikähdän tajutessani veljieni huomanneen syömättömyyteni.
Tiedäksä yhtään pljonko sä painat ja "paljonko sun ikäsen pitäs"? Oliver sanoo varovasti mutta tiukasti.
"No mitäs vittua se ylipäätänsä teille kuuluu eiks se oo yksityisasia"!? tiuskaisen.
"Me ollaan vaan huolissamme toi sun syömättömyys on vaarallista sun terveydelles ja muutenkin mä oon sun huoltaja ja mun pitää pitää huolta susta"!
Tiuskimisen jälkeen löydän itseni kävelemästä kohti yläkerran vessaa jossa puntari sijaitsee. (En kerro tässä mitään painoja vaikka tässä onkin tw varotus mitta silti en haluu mitään omgelimii)
Astun puntarille varoen. Näen luvut ja olen itsekkin aika yllättynyt mutta positiivisesti ypisinkuin veljeni.
"Adessa tää ei oo tervettä" Noah huomauttaa.
Itse olen lähinnä tyytyväinen että treenini on tuottanut tulosta.
"Meidän pitää alkaa nyt vahtiin sun syömistä"! Oliver sanoo tiukasti.
"Mikss vitussa ei tää oo nii vakavaa kyl mä syön" panikoin.
"Rakas ei tää voi jatkua näin tää on tosi vaatallista sulle ja mä oon vastuussa susta ja haluun pitää sut terveenä ja turvassa'! Oliver sanoo ja halaa minua.
Minä vetäydyn halauksesta ja menen huoneeseeni.
TW LOPPUMakaan sängyssäni, kunnes saan snäppiä joonakselta. Avaan snäpin varovasti.
Snäppi oli kuva joonaksesta ilman paitaa.
Jätin Joonaksen avatulle sillä en jaksanut häntä juuri nyt tai ehkä koskaan.
Nukahdan ehkä pariksi tunniksi. Herään Oliverin huutoon. Oliver kutsuu minua ja muita syömään. !Yäk!
Istumme kaikki pöydän ympärillä hiljaa. Alexsin puhelimesta kuulu bling ja Alex nappaa puhelimensa nopeasti käteensä.
"No mikäs siellä puhelimessa noin hymyilyttää"? Noah kysyy kiusoittelevasti.
"Ei mikään turpa umpeen"! Aleks vastaa nopeasti ja laittaa puhelimensa takaisin taskuunsa. Loppu ruokailu sujuu rauhallisesti ja kyllä.minäkin syön melkein kaiken ruokani minkä Oliver on lautaselleni pistänyt.
Oliver ja Noah menevät pelaamaan fifaa ja minä ja Alex katsomaan heidän peliään. Jossain kohtaa nukahdan pää Alexsin sylissä.~~~~~~~~~~~~~~~~~
Joo tää on vähän lyhyempi ku edellinen nii kertokaa tykkäättekö pidemmästä vai lyhemmästä tai ylipäätänsä minkä pitusista. Ja joo en oo hetkeen kirotellu mut yritän taas aktivoitua:)
Sanoja: 545
YOU ARE READING
Uusi alku
Romance!TAUOLLA! Adessa muuttaa veljiensä kanssa Kajaanista Tampereelle karkuun isäänsä ja Adessan piinavaa exsää. Mutta miten käy kun Adessan exsä seuraakin perässö entäs koulun söpöin ja suosituin poika miten hän tähän liittyy. ...