İnci Küpeli Kız

170 16 4
                                    

Elinde tuttuğu mavi dosyayla içeriye adımladı, doğruca gördüğü ilk personele yöneldi. Personel kız ufak uapmacık olduğu belli olan gülümsemeyi oğlana sundu.

"Acaba bu fotoğraftaki çocukların ailelerinin iletişim bilgileri var mı?"

Personel fotoğrafın tarihine göz gezdirdi, üzgün bir ifadeyle o tarihe ait bütün kayıtların silindiğini söyledi.

Mikey, kararlı bir ifade ile motorunu gazladı, elindeki mavi renkli dosya rüzgarda savrulurken abisini sinir etmenin yollarını düşünüyordu.

"Acaba o uyurken ağzına canlı hamam böceği mi koysam?"

Kafasını kendine inanamadığını ifade eden bir yüzle iki yana salladı. "Ah, hayır onu geçen yapmıştım di'mi?"

Eğer kızı bulamayacaksa o zaman izana'nın eski sevgililerine izana adına bir e-mail gönderebilirdi.

Gerçi izana'dan iyi bir şamar yerdi, zihninde beliren görüntüleri hemen kafasını ikiyana sallayarak yok etmeye çalıştı.

[•]Arai

Bir elini sağlam olduğunu düşündüğü çıkıntının etrafına sabitledi ve kendini yukarı çekti, zirvede yalnızdı,

Telefonundan bir kaç iddialı video ve fotoğraf çektikten sonra sırt çantasından seramik el yapımı olan kutuyu çıkarttı.

Küller rüzgarla dans ederken göz yaşlarını tuttu. "Zamanı gelmişti..."

Yan tarafına dönüp dağın tepesine yeni çıkmış olan arkadaşına baktı. "Hadi ama back!" Siyah saçlı kız göz devirip sırt çantasından su şişesini çıkarttı.

"Demiştim, burada olmak özgür hissettiriyor."

Hemen telefonunu çıkarttı. "Siktir, Sinyal yok." Hayal kırıklığını andıran bir eda ve fotoğraflarını yükleyememiş olmanın siniriyle yere oturdu.

Backy kırdayıp arkadaşının yanağına sulu bir öpücük kondurdu. "Birazdan ineriz zaten, o zaman yüklersin."

[•]

Mikey Instagram'da dolanırken bir fotoğraf dikkatini çekti. "Tehlikede ha?" Sarışın kızın işaret parmağıyla işaret ettiği dağa baktı.

"Buna mı tırmanıcakmış?"

Mavi dosyanın içindeki topluca çekilmiş olan fotoğrafa baktı, absinin yanağını yanağına koymasından memnun gibi görünen sarı saçlı kıza benziyordu, Instagram'da ki kız.

Yüzünde oluşan memnun sırıtmayla kıza mesaj yazmaya başladı. Sildi, yeniden yazdı, sildi, yeniden yazdı, sildi, yeniden yazdı, sildi...sonunda pes ettiğinde arkasına yaslanıp instagram reelslarına girdi.

"Sonra yeniden yazarım."

----------
Lan ben bizim kızın dağa tırmandığını yazmamışım amk

¢ hobi olarak dağa tırmanıyor,

İnci Küpeli Kız Π İzana Kurokawa X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin