"You own it, you better never let it go"

98 6 0
                                    

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki czy korektę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki czy korektę. Nie zwracajcie uwagi ;)

- Ziemia do [T.I]!

Zamrugałaś parę razy, i spojrzałam zdziwiona na Yuki, która wyglądała na wkurzoną.

- Kobieto, pracę masz. Mamy tyle zamówień, że zaraz się popłacze.- jęknęła, jakby faktycznie chciała to zrobić.

- Oh, no tak. Przepraszam.- wzięłaś tacę z zamówieniem i poszłaś w stronę wyznaczonego stolika.

Podałaś młodym dziewczyną kawę, a następnie przyjechałaś kolejne zamówienie.
Schowałaś notatnik do kieszeni fartucha i poszłaś na zaplecze, aby się napić.

- Dzisiaj mamy młyn, prawda ?.- zaśmiała się.- Kurwa, mam nadzieję, że jakoś przeżyjemy.

- Będzie dobrze. Odpocznij, a ja zrobię resztę.- odpowiedziałaś, dając jej szklankę z wodą.

- Zdecydowanie wolałabym, aby tu była wódka niż woda.- zaśmiała się.- Tak na rozluźnienie.

- Oj uwierz mi, ja też.

Dziewczyna usiadła, a ty wróciłaś na kasę, przyjmując kolejne zamówienia i sprzątając stoliki. W końcu jednak ruch zmalał, a pracy było już coraz mniej. Odetchnęłaś z ulgą, kiedy w kawiarni zostało tylko pięć osób.

- Nie wierzę w to!

Yuki tak głośno krzyknęła, że ludzie spojrzeli na wejście na zaplecze. Uśmiechnęłaś się nerwowo przepraszając cicho za przyjaciółkę i ruszyłaś w jej stronę.

- Yuki, ludzie się patrzyli, jakby...

- Patrz na to!.- jej telefon wylądował na twojej twarzy.- No co za...

- Nie kończ, bo dobrze wiem, że zaraz padną tutaj takie słowa, że będziesz tego później żałować.

Wzięłaś telefon dziewczyny do ręki i spojrzałaś na zdjęcie.

- Czy to...

- Nasza szefowa na Malediwach!.- krzyczała wkurzona.- A my się tutaj męczymy! I czemu jest nas tutaj dwie ?! Dlaczego nie mamy jakiegoś wsparcia ?!

- Yuki, spokojnie. Dobrze wiesz, jaka nasza szefowa jest.- odłożyłaś telefon na stół.- Ale niestety, obawiam się, że dzisiaj chyba polegniemy na wojnie.

- Chciałaś powiedzieć w pracy ?

- Tak. Nie skumałaś ?

I remember my feels || Blue LockOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz