1.bölüm

23 2 19
                                    


Galatasaray'lı taşlar ve hobi

Taeyhung
Selam tek hücreli amip sürüsü az kaldı az,
Cimbom Galatasaray, Galatasaray sanpiyon!

Jimin
Olm biz her zaman ki gibi herkesi solluyoruz heyt be! Ve sana merhaba en hasmetlisinden orospucocugu taecim

Hobi
Fazla emin olmayın, Beşiktaşı yenmek kolay peh birde fenerbahce maçında da görürüz bu sevincinizi 😉 hepinize selam olsun cahiller

Jimin
Siz en son kanser olamadınız mı yahu?

Taehyung
Kamu spotu 🔈: fenerbahce'yi bırak, kanser riskini önleyiniz.

Fenerbahceyi bırakabilirsiniz nokta com

Jimin
PAUSHUDHEIRHEUEHHD

Hobi
Siz dalga geçin dikkat edin de Fenerbahcenin gölgesinde boğulmayın.

Jimin
Serçenin gölgesinden n'olur ki aslanın kükremesi varken?

Taehyung
Yazık bu hobiye çok üzülüyorum.... Her maçta hayal kırıklığı....

Jimin
Bende....

Hobi
Bana üzülmeyi bırakın da bu Maçta üzülmemeye bakın...

Taehyung
Göreceğiz kim üzülecek hobi-shi
(22.12)
(iki kişi gördü)

Taehyung
Orsosbu çocukları niye görüldü atıyonuz! Tripliyim lan siktirin gidin!

Telefonu yan tarafa fırlatıp yatağımda güzelcene gerilmiştim. Yatakta bir sağa bir sola yuvarlandıktan sonra ise kalkıp odamda ki balkondan dışarıya seyretmek istemiştim balkon olmasa olmazımdı akşam saatlerinde çıkıp orada ayın ve yıldızların parıltısını izlemek mükemmeldi ki tek bir sorun vardı.

Ve bu sorun balkona her daim çıktığımda beni gıcık etmekle uğraşıyordu, resmen terminatör gibi her karşıma çıktığı gibi bana laf sokuyordu! e tabi onun ağzının payını iyi veriyordum, bazenleri hariç...

B

alkonun kapısını açıp soğuk havanın yüzüme çarpmasına izin vermiş önce gözlerimi kapattıp içime bolca ne kadar temiz densede kirli havayı içime çekmiştim. Sonra ise keşke gözlerimi açmasaydım diyeceğim bir manzara ile karşılaştım...

ki karşı ki evin duvarında asılı olan Beşiktaş sembolü bayrağını gördüğüm gibi gözlerimi oymak istedim, ve sanki artık bir tik olmuş gibi sesli bir şekilde öğürmüştüm.

"kalitesizlikte çığır açmak buna denirmiş demek ki"

Kendi kendime konuşurken gözüme yeni yeni gözüken tam karşımda oturmuş, sağ elinde leptop'u diğer elinde bir bardak tutan kalitesiz komşumu görene kadar.

Oda sanki benim geldiğimi sezimiş gibi - korkunç - leptoptan kafasını kaldırıp benim olduğum tarafa doğru bakıp, ben bir orosbu çocuğuyum der gibi sırıtıp " evimin dış cephesinde ki mükemmel şeylere bakmaktan yorulmadın mı kim?!"

Kaşlarımı çatmış, ve o kadar da uzak olmayan karşı taraftan bana laf sokmaya çalışan bay kalitesiz kralı jeon jungkook'a bakmıştım.

İşte hayatıma hoş geldiniz, sen hariç kalitesiz jeon jungkook sen hiç bir zaman hoş gelmeyeceksin!


-----
Yeni fic ve ben şaşırdık mı hayır ehehehe

Umarım beğenirsiniz bunu.

Bunu yazmak nereden aklıma geldi diye sorarsanız, bir gün instegramda geziniyordum ve karşıma jungkook çıktı - sanki çok anormalmiş gibi anlatmama bakmayın - dedim bu jungkookta tam Beşiktaş tipi var tabi taeyhung da tam takılma geldi ve dedim ki anasını satayım taeyhungda da tam Galatasaraylı tipi varda diyince bu oluştu...

Geçelim buraları ve sorum gelelim, siz hangi takımlısınız?

Bana gelecek olursa ben Galatasaraylıyım💪

Diyerekten oy ve yorum yapmayı unutmayınız diyerekten de diğer bölümde görüşmek üzere diyorum ve ayrılıyorum....

Ne kadar diyerekten dedim awq

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Taraftar / taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin