3

235 31 5
                                    

(သွေးထွက်လွန်နေတာကို ဂရုမစိုက်နိုင် Fourthရှေ့တွင် ဒူးထောက်ကာ)

"ကိုယ်တောင်ပန်ပါတယ် မငိုပါနဲ ကလေးရယ် မင်းမျက်ရည်တေမမြင့်ချင်းဘူး" (Gemini)

"အဲဆို ဘာလို အာပါးကိုသတ်ခဲ့သေးလဲ လူယုတ်မာ ခင်းဗျာကိုနောက်ဘဝတေထိမုန်းသွားမာ" (Fourth)

"ကလေး ကိုယ်ရှင်ပြ......" (Gemini)

(သွေးထွက်လွန်ကာ မေ့လဲသွားသည်)

"ငါဒီမာမနေနိုင်ဘူ ထွက်ပြေးရမယ် ဟုတယ် ငါပြေးရမယ်" (Fourth)

(ပစ်ခတ်မှုတေဖြစ်နေတာမို့ အခွင့်ကောင်ယူကာ Fourthကပြေးထွက်သွားပီ၊၊ ခနာအကြား)

"ဟျောင့်တေ bossကျည်ဆန်ထိထားတယ် ဒေါက်တာအမြန်ခေါ်" (Satang-Geminiရဲ့ညာလက်ရုံး)

(လုပ်ကြံသူတေကို ဖမ်းဆီထားတာမို့ သက်တော်စောင့်တွေ့လည်း Geminiအနားတွင်အပြည်)

"လူနာကသွေးထွက်လွန်သွားတာပါ သွေးသွင်းထားခဲ့ပါတယ် ခနာနေသတိရလာပါလိမ်မယ်" (ဒေါက်တာ Winny)

"စိုးရိမ်စရာ မရှိဘူးမလား ဒေါက်တာ" (Satang)

"စိုးရိမ်စရာမရှိပါဘူး ဒါဆိုသွားခွင့်ပြုပါအုံး" (Winny)

(Winnyပြန်ခါနီးမာ Satangက မေ့ဆေးအုပ်ကာ အခန်းထဲပိတ်ထားလိုက်သည်၊၊မာဖီးယားလောကတွင် အပြင်လူမပေါက်ကြားအောင် ထိန်ချူပ်သည်နည်းပင်၊၊ခနာအကြားGemini သတိရလာတာကြောင့်)

"bossရရဲ့လား သက်သာလား" (Satang)

"ကလေး!! ကလေးရောဘယ်မလဲ" (Gemini)

"မနေ့က လုပ်ကြံမှုမှာ ထွက်ပြေးသွားတယ် ထင်တယ်" (Satang)

"ဘာ!! ကလေးကိုပြန်ရှာခဲ့ ရသမျှနည်းသုံးခဲ့ကွာ အမြန်ရှာ" (Gemini)

(ပြောပီတာနဲ သူဘေးက စာပွဲကိုမှောက်ကာ ကလေးဆိုပီတမ်းတနေသည်၊၊

<<<<<<<<

"ဟူးး ငါအခုဘယ်သွားရမလဲ အော် ငါအိမ်ကိုပြန်လိုရတာဘဲ" (Fourth)

(သူလဲ ဝမ်းနည်းစွာ သူအရင်အိမ်သို့ ပြန်လာခဲ့သည်၊၊အိမ်တစ်ခုလုံးကမှောင်မဲ့နေ တိတ်ဆိတ်စွာ၊၊အိမ်တံခါးကိုဖွင့်ကာ မီးဖွင့်ဖို့လုပ်တုန့် ဆစ်ကနဲဖြစ်သွာသော၊နာကျင်မှုနဲအမှောင်အတိ)

MAFIA WITH LOVEWhere stories live. Discover now