4-Kira

62 8 1
                                    

𝟵 𝗼𝗸𝘂𝗻𝗺𝗮 𝗮𝗹𝗺ı𝘀̧ı𝗺 𝗯𝘂 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗲𝗺𝗶𝘆𝗼𝗱𝘂𝗺 𝗮𝗰̧ı𝗸𝗰̧𝗮𝘀ı 𝗰̧𝗼𝗸 𝘁𝗲𝘀̧𝗲𝗸𝗸𝘂̈𝗿 𝗲𝗱𝗲𝗿𝗶𝗺 𝗱𝗮𝗵𝗮 𝗰̧𝗼𝗸 𝗴𝗲𝗹𝗶𝗿𝘀𝗲 𝗱𝗮𝗵𝗮 𝗰̧𝗼𝗸 𝗱𝗲𝘃𝗮𝗺 𝗲𝘁𝘁𝗶𝗿𝗶𝗿𝗶𝗺

Jisung*

Lee know'un şaka yaptığını o kadar iyi biliyorum ki çünkü Lee know gibi bir zorba asla zorbalık yaptığı kişiye aşık olmaz çünkü bana bunu kendi ağzıyla söyledi.
                       ⬇️
                    Olay*

Tabikide sınıftaki tek zorba Lee know değil Seojunda var ama o bana zorbalık yapmıyor. Seojun zorbalık yaptığı kıza aşık olmuştu(şuanda sevgililer) ve Lee know bu olayın üzerine bir zorba asla zorbalık yaptığı kişiye aşık olmaz diye söylenmişti.

Neyse son derse gelmiştik. Ders bittiğinde yürüyerek evin yolunu tutmuştum. Yine kulaklıktan şarkı dinleyecekken bir anda kiracım olan Suho ile karşılaştım ve bir anda kirayı ödemediğimi farkettim.

Suho:Hadi yine iyisin Han Jisung kiranı biri ödedi.

Jisung:Ne? E ben para biriktirmiştim. Nasıl biriydi

Suho :Söylememi istedi heralde seni seviyormuş öyle söylememi istedi.

Jisung eve gider*

Eve geldim ve yemek yapmaya üşendiğim için marketten körili noodle aldım. Hazırladım yedim ve yatağa gittim .

Sabah aşırı saçma alarmımla uyandım. Ve telefonda yabancı bir numara mesaj attı .

(Numarayı kafadan salladım)

995 482 2066:𝙈𝙪̈𝙨𝙖𝙞𝙩𝙨𝙚𝙣 𝙤𝙠𝙪𝙡𝙖 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙔𝙤𝙖𝙣𝙨𝙚𝙤 𝙥𝙖𝙧𝙠ı𝙣𝙙𝙖 𝙗𝙪𝙡𝙪𝙨̧𝙖𝙡ı𝙢.

                           𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜:𝙎𝙚𝙣 𝙠𝙞𝙢𝙨𝙞𝙣

995 482 2066:𝙊𝙧𝙙𝙖 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙧sün

Ben okul yoluna koyulmuştum bile Yoanseo parkında beklerken yakamda bir el hissettim ve birden Han Jisung! diye bağırdı.

Arkama döndüğümde ise bu kişi Lee know'du.

Jisung:Yine zorbalık mı yapacaksın?

Lee know:Hayır dün suho sana söyledi mi

Jisung:Kira ödemesini mi yoksa senmi ödedin

Lee know:Evet nolmuş sevgilimin kirasını ödeyememmi

Jisung:Biz ne zamandan beri sevgiliyiz acaba?

𝙋𝙡𝙨𝙨 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙞𝙣 (𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙗𝙤𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙖𝙢𝙖 𝙣𝙚𝙮𝙨𝙚)



𝐇𝐀𝐓𝐄𝐑 𝐋𝐎𝐕𝐄/𝙈𝙞𝙣𝙨𝙪𝙣𝙜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin