1

73 14 101
                                    

Sonunda Vatanıma geliyordumm. Cok ozledim lnnn. He siz cok merak ettiniz durun anlatim. Ingilterede Oxford universtesine kabul edilmistim(evet burda birazcik ucmus olabilirim ehehheh nys dvm). Gerci hence hak ediyordum,cunku coook calismistim, her neyse oyle iste hayatim boyle simdide okullar tatil oldugu icin tatilimi Turkiyede yapmaya karar verdim yani annemlerin yaninda ama coook yorgundum Eve gider gitmez gidip zibaracaktim kesin biseydi.
                           💫
Ucaktan yeni inmistim ve geberiyordumm babam gelmisti beni almaya,ne taksiyle fln gidicegimi dusunmediniz dimi.

Gorusme fasli bittiginde hemen odama cikmis dusumu almis rahatlamistim ve simdide yatagimda uzanmis sosyal medya hesaplarima bakiyordum bide ne gorimmm agagagaga yeni transferler sahaneydi tabikiii FENERLIYIMM.Nys oyle oyle takilmaya devam ettim
                             ⭐
"Abla, Abla uyan aloooo, sanırsin ayi kis uykusuna gitmis laan uyansanaa"

"He ne var bee bi' uyutmadiniz"

"Ln uyan geldiginden beri dana gibi uyuyon annem dediki uyansinda bi' yuzunu gorek"

"Abi anlamiyomki,ben yoldan geldim benim dinlenmem lazim" dedim, ne mi olmustu kardesim uykumun icine etmisti. NIYE UYANDIRDIYSA ARTIK

"Abla bisi oldu" dedi kardesim

" Ayhhh noldu yine" dedim bıkkınlıkla

Tam ağzını açacakken ondan önce davranip konusmaya basladim.

"Bana bak bir facia daha yasayamam" dedim uykulu sesimle

"Tam ozmn uyu sen ben seni hiç uyandirip uzerime salmim en iyisi"

Nerden buldugumu bilmedigim yastigimi alip kardesime firlattim ama o benden once davranip odadan kacti bende arkasindan bagirdim

"KOPEK SENSIN HAYVAAN" diye bagirdim bence benim sesimle butun mahalle inledi
                            ✨
Napiyormuydum yatakta O tarafa bu tarafa donup donup duruyordum uyanmistim sanirim ama uyanmak istemiyordummm laaan. Nys malesef ki uyandim Artık bi daha uyuyama. Iste kotu yanlarimdan biriyse uyandigimda geri uyuyamiyordum.
Hiç istemesemde yatagimdan zorlukla kalktim. Bi kac dakika esnedikten sonra uzerini degistirme zahmetinde bile bulunmadan hemen asagi indim, haliyle sacim basim daginik haldeydi.
Asagi indim mutfaga gidip su icecekken oturma odasindan sesler duydum hemen yonumu degistirip oturma odasina dogru adimladim bide ne gorimmm....

"Evttt asklaaaarr ilk kitabim cok bisi beklemeyin ama bence O kadarda kotu olmadi Yaa ne dersiniz❤❤❤✨"

Misafir çocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin