İyi Okumlar.
Yoongi
Lan Tae
Bugün bir asistan gelcek
Senin için ha
Jimin'imin arkadaşı
Ona göreUlan Tae
Tamam amk
Biliyoruz
Tanrı bilir yine hangi
Malı gönderdinYoongi
Lan
Niye öyle dion yarrak bağımlısı
Çocuk çok kez yurt dışında şirketlerde ortak olarak çalışmış.
Ama sonra nedense batmış.
Bildiğim kadarıyla ailesini kaybedince.
Herneyse sen konuşursun zaten.Ulan Tae
Tamam tamamYoongi
Lan Tae
Bak çocuk yakışıklı da ha ona göre.Ulan Tae
Diosuunn
Harbi mi
Aman dur geldi galiba
Heyecanlıydım çünkü. İlk defa asistanlık yapacaktım ve bu çok garip geliyordu. Daha önce hep babamdan miras olan şirketi yönetirdim ta ki o trafik kazasına kadar.
Kazadan sonra çöktüm. Sadece ben değil şirketimde. O acıyla asla biseyler yapamıyordum. Ailem benim için çok değerliydi. Ama onları kaybetmiştim. İki yılda anca toparlanabildim. Ve şimdi de Jimin'in yardımıyla Kim şirketinde Kim Taehyung'un asistanı olacaktım.*
Deri siyah koltuğunda resmi bir şekilde oturuyordu. İçeri girmemle elindeki telefonu bıraktı ve beni süzdü. Evet süzmüştü. Baştan aşağı. Garip hissetmiştim.
"Merhaba Bay Kim. Ben yeni asistanınız Jeon Jungkook."İçinden tekrar etti. 'Jeon Jungkook.'
"Bende seni bekliyordum Jungkook. Gel lütfen."
Dediğine karşılık içeri girdim ve bana eliyle oturmamı gösterdi. Bende koltuğa geçip oturmuştum.
"Eveet seni daha yakından tanımak isterim."
"Ah evet. Ben Jungkook. Jeon Jungkook. 26 yaşındayım. Ve bu ilk asistanlik görevim ama asla şüpheniz olmasın işimi layığıyla yerine getireceğim. Daha önce kendime ait şirketim vardı yani iki yıl öncesine kadar. Ama ailevi sorunlar nedeni ile şirketim battı. Ve bende iş arayışına çıktım. Böyle efendim."
Anlatırken sadece beni izliyor mimik kıpırdamıyordu.
Lafımı bitirmemle kendine gelip resmiyetine geri dönmüştü."Anlıyorum. Demek şirketin vardı. Sanırsam Jeon soyadı bu yüzden tanıdık geldi. Ama ben şirket kuralı bir yıl oldu. Yinede soyadınız hâlâ popüler."
"Ah öyle mi bilmiyordum."
"Magazinler de görüyordum seni babanla birlikte. Zaten hep haberdiniz. İşinizle, gücünüzle, soyadınız ve herşey."
Niye anlatıyordu bunları şimdi. Bende biliyorum herhalde .
Başımı sallamakla yetiniyordum sadece. Ne diyebilirdim ki.
"Pekala öyleyse odan yan tarafta. Gözüm kulağım sensin biliyorsun zaten. İşini de güzel bir şekilde yerine getireceğine eminim."
"Teşekkürler Bay Kim."
Ulan Tae
Lan amcık
Yoongi
Bu çocuk ne böyle ?!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asistan|taekook|✓
Fanfictionİş ararken Kim şirketine; Kim Taehyung'un asistanı olarak giren Jungkook patronunun böyle azgın bir adam olacağını nerden bilebilirdi ki...