Virtues Of The Villainess

368 4 0
                                    

Final Oldu. | 72 Bölüm

Tür: Doğaüstü, Fantastik, Josei, Romantik, Shoujo, Tarihi.

KONUSU:

"Yaptığım tek şey hayatımı elimden geldiğince iyi bir şekilde yaşamaktı, ama nişanlım rakibim tarafından çalındı ve ilk görüşte aşık olduğum adam da onu seviyor... Allahım , onun hakkında harika olan şey, tam olarak ne ?" Bir roman, işkence görmüş Ginger Torte'nin eline geçer. Ginger ve rakibi Lerajie'nin etrafında dönen bu garip romanda Lerajie kadın başrol, Ginger ise kötü karakterdir...? "Yaptığım tek şey hayatta çok çalışmaktı... bir kötü karakter mi? Bir kötülük mü ?! Ve Lerajie için işlerin bu kadar iyi gitmesinin tek nedeni, sadece ana karakter olmasıydı! " "Lerajie, sen ana karakter misin?" Öyleyse, kötü karakter olarak size tam olarak hangi erdemleri verebileceğimi göstereceğim. Erkek başrolü çalarak onu erkeğim yapacağım! Şimdi Veliaht Prens Izana'nın romandaki sırrını bilen Ginger, onu Lerajie'den çalmaya çalışıyor...! %2 ihtiyat ve doğruluktan yoksun olsa da, Ginger Torte erkek başrol Izana'yı %200 zekâ ile baştan çıkarmaya çalışıyor!


Başroller o kadar sevimli ki... Çok tatlı bir ilişkileri var.

Özellikle başrol erkeğin Bayan Zencefil diyerek seslenmesi webtoonu çok tatlı yapmış.

Kızımıza diyecek bir şey yok, çok güzel.

Okuyun okutturun!

Aşağıda üç resim var.
Medyada webtoonun kapak resmi bulunuyor.

Webtoon Öneriyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin