Eve zorlada olsa girdim.Girdiğim gibi zaten emirler başlamıştı.
Annem(hatice):Bu evin bir kuralları var tatlım ve o kurallara uymak zorundasın eyer uymazsan olacaklara katlanırsın.
Ben:Ne kuralları dedim sesim titreyerek.
Annem:Her sabah saat 6 da kalkıp evin her bir köşesini temizlemek zorundasın sonrada kalvaltı ve kalvatıdan sonra bulaşıklar.
Babam(Mustafa):Biz işe gitdikten sonra evde hiç bir şeye dokunmuyorsun sadece temizlik eyer bir şeyi kırdığını veya çaldığını görürsem 5 gün boyunca dayak yersin hemde ayaklarımı sabahtan akşama kadar yıkarsın.
Ben:Nasıl yani? İnsan hiç çoçuğuna bunları yaparmı?Nasıl bir ailesiniz siz ya?Gidiyorum ben diyip arkamı döndüğümde babam kolumdan tutup tokat atdı.Tabi ben ağlayıp duruyordum hiç bir şey yapamıyordum zaten ne yapa bilirdim ki babamı dövücek halim yoktu.Neyse işte ben her gün dedikleri şeyleri yapıyordum sözde kuralları yani.Üzerinden tam 1 yıl geçti bu 1 yıl içersinde gerçekten öldüm bana yapmadıları şey kalmadı tam 3 kez intahara kalkıştım ama olmadı.1 yıl sonra bir gün babam ve annem işe gittiler giderken ikiside kendi anahtarlarını yanlarında götürürler ama bir gün bi mucize oldu ve annem evin anahtarını evde unuttu anahtarı gördüyüm gibi aklıma kaçmak geldi hemen tüm esyalarımı toplayıp evden kaçtım.Gidecek yerim yoktu koşarak evimizin yakınlarından uzaktaştım aç susuz kalmıştım yanımda sadece 30 tl vardı paramı idareli kullanmalıydım yoksa aç ve susuz kalırdım.2 gün sokakta kaldım cebimde 14 tl kalmıştı bu paraylada maksimum 2 gün geçire bilirdim ama artık sokaklarda banklarda yatmaktan her yerim tutulmuştu.Oturdugum banktan ayağa kalktım ve yaklaşık yarım saat yürüdüm sonra karşıma aysun çıktı.Evlerinin önünde bir bankta oturmuştu.Yanına gitdim bende bankta oturdum sonra ne olduysa arkadaş olduk bana olanları anlatdım ve dayanamayıp beni evine aldı annesi ve babası çok iyi insanlardı hemen beni kabul etdiler keşke benimdr annem babam onlar gibi olsaydı.Yemek,su,temiz kıyafetler verdiler yaklaşık 6 ay onlarda kaldım bu 6 ayda aysunun okuduğu liseye yazdırdılar beni hem okuyup hemde part time bir işte çalışıyordum 6 ay boyunca paramı biriktirdim ve onların evlerinin yakınlığında bir ev tutum kendime.Artık küçük yaştan kendi ayaklarımın üzerinde duruyordum bu çok qurur verici bi şey.Sonra işte hem okuyup hem çalıştım ve aysunla aynı üniversteyi kazandık şimdide öyle kendi evimde yalnız başıma oturuyorum.