Timpul trecuse și eu eram în alt liceu departe de Junwon,dar chiar dacă eram departe unul de altul tot ne întâlneam la întâlniri și chiar ne făceam temele împreună.
Ne iubeam condiționat și eram alături unul de altul.
Dupa ce am absolvit ne-am mutat amândoi intr-un apartament decent și spațios. Cu timpul am realizat ca și prietenia adevărată poate deveni o rețetă de iubire unica pe care nu toată lumea o poate întreține.
Mereu când ne certam discutam si incercam sa rezolvam lucrurile asa cum trebuie,mereu când eram nepricepuți întrebam iar asa noi am întreținut și am inflorit acesta relație de atâta timp.
Lumea încerca să ne pună piedica dar noi treceam peste ele împreună,asta înseamnă loialitate.
Peste câteva zile era nunta și trebuia sa pregătim totul,nu îmi vinea să cred ca ma voi casatori cu persoana care mi-am petrecut mai mult de jumătate din viața alături de ea. O persoana unica și speciala pentru mine dar și pentru sufletul meu,o persoana ce a fost alături de mine orice s-ar întâmpla,o persoana cu cel mai bun suflet din lume și o persoana pe care o iubesc și o voi iubi necondiționat. Sper ca niciodată nu vei uita cum ne-am cunoscut,cum am copilărit,cum ne-am iubit,cum ne-am ajutat și cum am reușit sa fim unul lângă altul mereu, acuma ma intreb oare o fi fost dragoste? Te iubesc!
~°Perspectiva lui Jungwon~°
De când ai apărut tu în viața mea soarele a stralucit mai puternic decât o făcea el de obicei. Când ai plecat tristetea nu mai pleca din viața mea,când te-ai reîntors păsările au început sa îmi cânte cea mai frumoasa melodie de dragoste,când mai îmbrățișat am simțit cum iubirea era acolo,când mai sărutat inima si-a găsit cea de a doua jumătate iar toate acestea sau întâmplat datorita ție,Cha Rin,îți mulțumesc ca ai apărut în viața mea și mi-ai inluminat-o cu cea mai calda lumina posibila. Te iubesc!
~°Autor~°
Concluzia este ca iubirea are mai multe forme de a se manifesta,iubirea este doar un sentiment ce poate lasa în urma tristețe și ura dar poate lasa în urma și sentimente și amintiri care îți va umple inima când te vei gândi la ele. Cei doi au fost mereu acolo și după atâta timp,normal iubirea lor ar fi trebuit sa rugineasca dar ei au ingrijit-o într-un mod grijuliu.Să dăruiești totul, să sacrifici totul fără speranță de răsplată asta înseamnă iubire.Dragostea nu are limite și nu va avea niciodată,când vei iubi cu adevărat vei fi în stare sa îți dai sufletul pentru acea persoana chiar dacă nu este perfecta.
Ea la iubit,el a iubit-o,ea îl iubește și el o iubește..Cei doi în final au ajuns sa se căsătorească și împreună au trăit pana la adânci bătrâneți.
__________♡________Am terminat prima mea carte sunt extrem de fericita și va mulțumesc tuturor pentru sprijin,love you!!🫶🐱❤️
CITEȘTI
♥︎¿𝑶 𝒇𝒊 𝒇𝒐𝒔𝒕 𝒅𝒓𝒂𝒈𝒐𝒔𝒕𝒆?♥︎ 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚠𝚘𝚗᯾ 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐚̃✔︎
Teen Fiction𝗔𝗰𝘂𝗺𝗮 𝘀𝘁𝗮𝘂 𝘀𝗶 𝗺𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗯:༄𝗢 𝗳𝗶 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗿𝗮𝗴𝗼𝘀𝘁𝗲?༄