Selamlar!
Bunu okuyorsanız size beklediğiniz için minnettarlığımı ifade etmem mümkün değil. Biliyorum, çok uzun zaman oldu.
Türkiye'deyken fazlaca yazacak zamanım oldu, bir senede 3 kitaptan fazla yazdım, taslağıma bir çok hikaye de ekledim aynı zamanda. Başka ülkeye taşınınca da orada hayat kurmak için birden fazla işte çalışmam yazmalarımı kısıtladı. Tamamen bitmedi tabiki de, Ejderha Kalbi'ne yazmaya devam ettim ne kadar bölümler taslakta saklı kalsa da.
İşten sonra canlı yayınlar yaptım ve Youtube videoları çektim. Buradan son videomu izlemeyenleri de Twice konseri vloguma beklerim. https://www.youtube.com/watch?v=1nnvWnOvl7o
Tüm bunlar olurken sizin beklediğiniz her zaman aklımdaydı. Bölümler taslakta dursa da paylaşmak istemedim çünkü ayda 1 bölüm paylaşacağıma taslakta biriktirip sonra paylaşmayı yeğlerim. İki bölüm arası aylarca beklemeyi hiç sevmem :)
Bu duyuru bir elveda değil, merak etmeyin! Aslında bekleminize su serpecek ve çözüm önerisi sunacak bir şey.
Bildiğiniz gibi Ejderha Kalbi 40 bölümden fazla olacak bir kitap. Taslakta 40 bölüm biriktirmem daha da zaman alacak paylaşım yapmaya başlamam için en az taslakta 30 bölüm olması gerekiyor. Bu nedenle kitabı ikiye bölmeye karar verdim.
Tüm bölümler bu kitap içerisinde bulunacak, sadece paylaşım zamanlaması bölünecek. Tam olarak hangi bölümde bölüneceğini bilmesem de kabaca bir şekilde ilk 20-25 bölüm bu sene içerisinde yayınlanacak, kitabın ikinci kısmı da seneye yayınlanacak. Böylece ikinci yarıyı beklerken ilk yarıyı dilediğiniz kadar okuyup biraz olsun da beklerken ki can sıkıntınız geçebilir.
Tekrardan, beklediğiniz için çok teşekkür ederim! Umarım bu duyuru içinizi biraz rahatlatır. Görüşleriniz her zaman benim için önemli, bu yüzden yorum yapmaya veya profilimde soru sormaya çekinmeyin!
Çok çok çok yakında görüşmek dileğiyle.
Beklediğiniz için teşekkür ederim!
Sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kalbi
FanfictionEjderha serisi üçüncü kitabı Aralarına yeni bir üyenin katılımı ile Winx kızları bazılarının son senesini olan üçüncü okul yıllarını heyecanla karşılarken geçmişten gelen bir kişi soruları da beraberinde getirir. Bloom yaşadığı travmalardan dolayı g...