אני רק אומרת שהם מדברים ספרדית אבל רשום בעברית קיצר הבנתם.
___________________" תארזי את כל שאר הדברים מהר צריך ללכת" אימי צעקה מהסלון, כרגיל שלא ארזתי את כל הדברים שלי.
אמא שלי מצאה לה חבר עשיר, ולא בקטע רע הוא בן אדם טוב, אני פשוט בן אדם רע שלא יכולה להתקדם מאז התאונה של ליאם אחי הגדול.
הלכתי עם המזוודות לסלון רואה את אמא שלי עומדת בדלת "בואי מותק" אמרה והלכה לכיוון האוטו.
"Cariño, sabes que es lo mejor"¹אה ואני ספרדית כן, "אמא זה ממש לא לטובה" אמרתי והמשכתי להסתכל על החלון.
לאחר שעתיים נסיעה הגענו לבית שאפילו הבית שלנו, סליחה שהיה שלנו אפילו לא חצי מהגינה הקידמית, אמא חנתה את האוטו בחניה מחוץ לבית, עם זה בכלל בית זה נראה כמו ארמון מבחוץ, מבפנים אני בטוחה שזה ארמון בתוך ארמון, איש יצא מהבית והתקדם לכיוון שלנו "מותק איך הייתה הנסיעה?" הוא שאל את אמא שלי אחרי ומתעלם מהעובדה שאני פה "בסדר גמור אהובי" היא אמרה ואחרי דקה הוא סוף סוף הבין שאני פה, "היי את בטח אוליביה, אני כול כך שמח לפגוש אותך" האיש אמר ואושית לי את היד ללחיצה "תודה אבל אני מצטערת שאני לא יכולה להגיד את אותו הדבר" אמרתי בלי ללחוץ לו את היד "אממ..., אוקיי אז בואו אני יעשה לכן סיור בבית" אמר והתקדם לכיוון הדלת של הבית.
"זה הסלון, ופה המטבח, חצר, סאונה, ספה, בריכה, והחדרים של הילדים בקומה למעלה ושלנו בקומה השלישית , וזהו" נשבר לי הפאקינג רגלים כמה מדרגות יש פה לעזאזל.
עליתי לחדר שלי נראה לי, פתחתי תדלת של החדר והתחלתי לסדר את הדברים שלי.
דפיקות נשמעו מעבר לדלת "כן?" צעקתי החדר הזה גדול אז כן, "אז את הילדה החדשה והמפונקת שהולכת לגור בבית שלי" ילד קפץ משום מקום זה כאילו אני בסרט אימה, "ואתה?" אני שונאת את המקום הזה, "לואיס אחיך הגדול, אמא שלך ואבא שלי הלכו למסעדה הם יחזרו בארבע חמש בבוקר משהו כזה, שזה אומר שאני שומר עלייך אז עכשיו שימי בגד ים ובואי לבריכה" מה קשור בריכה עכשיו חמש בערב, ירדתי למטה לבריכה וראיתי חבורת בנים ועוד כמה זונות, חחח, מצחיק הוא חושב שאני היה חלק מהזונות חי בסרט הילד,
"צריכה משהו" שמעתי קול צרוד מאחורי הסתובבתי אחורה וראיתי גבר בשנות העשרים וחמש שלו."לא, מי אתה עם אפשר לשאול?" שאלתי ופתאום משום מקום הילד הזה שנכנס לי לחדר בזמן הדיכאון שלי בא "הכל הסדר אורי?" הילד שאל, מה הולך פה לעזאזל, בית של מושפעים "הלו אני פה נשמה מה רצית" אם סתם ירדתי מהחדר הוא מת "מי זאת הכלבה הזאת" למי הוא קרא כלבה ההומו הזה "תקשיב יא חתיכת מפ-" הילד הזה קטע אותי ואמר "חתיכת מה?" חתיכת מפגר חסר חיים דביל, אבל שבאתי לומר את זה "זאת הילדה של מרי תתעלם ממנה" הילד אמר כלומר לואיס אמר, "אז את המפונקת הקטנה" אמר אותו איש.
בזמן שמפגרים האלה עושים מסיבה אני רואה יומני הערפד בנטפליקס.
השעה כבר אחד בלילה ואני כבר אחרי שש עונות של יומני הערפד, ירדתי למטבח כדי לאכול
מה שלא יכולתי לעשות בזמן המסיבה, חיפשתי משהו לאכול והמטבח ריק מאוכל, זה אמור להיות מטבח איפה האוכל לעזאזל?!?.בזמן שאני בחיפושים אחרי אוכל עוד גבר נכנס למטבח, כמה בנים יש כאן לעזאזל??.
"מי את?" אם אני ישמע את השאלה הזאת שום אני יוריד למישהו ראש, "אוליביה" עניתי בזמן שאני עדיין מחפשת אוכל, "יש אוכל בבריכה בחוץ, לכי כחי משם" ,רק עכשיו אומרים לי את זה, ברצינות!!!.
"אני לא מעוניינת שיקראו לי זונה או כלבה שוב, אבל תודה בכל מקרה", אין לי כוח לריב עם הסתומים האלה, "מי קרה לך זונה" פתאום ורידים בולטים יצאו, הוא עצבני שקראו לי זונה?, "מישהו בשם אורן אור משהו כזה" עניתי ומזגתי לי מים, "אורי?" שאל וואי השם הזה עושה לי עצבים,
"כן הוא" אמרתי וסיימתי את הכוס מים שמתי בכיור את הכוס, הילד החתיך הלך וחזר אחרי חמש דקות, שניה אחרי שהוא חזר כולם יצאו מהבריכה ובאו למטבח, "איפה אורי?" החתיך שאל והאורי הזה בא, באתי ללכת לחדר שלי אבל הילד הזה תפס לי את היד "אני רוצה ללכת" לחשתי לו והוא אמר לא עם השפתיים "מי קרה למי זונה?" למה אותי הוא שואל את זה."אני מצטער אח גדול היא עיצבנה אותי" גם אתה אותי ו... .
הילד שעדיין אין לי מושג מה השם שלו בא לתת אגרוף לאורי אבל תפסתי אותו לפני שהוא שבר לו את האף "לא" לחשתי לו והוא הוריד את היד "תעופו המסיבה נגמרה".
אחרי כמה דקות שכולם הלכו נשארו רק עשר בנים והילד הזה כנראה שהם גרים פה "את רוצה משהו לאכול?" הנהנתי והוא הלך למטבח הלכתי גם,
"איך קוראים לך?" שאלתי בתקווה שהוא יענה לי אבל הוא שותק איזה מניאק באלוהים זבל של הזבלים, אחרי חמש דקות הוא אוציא משהו שנראה כמו אוזניה, אוי "שאלת משהו?, פשוט הייתי בשיחה " איזה רעה אני "איך קוראים לך" "גבריאל".
________________________________________________________
אני גרועה לכתוב דברים ואני מקווה שזה טוב.🖤
אם הפרק הזה יצליח אני יכתוב עוד אבל אני יכולה לעלות גם לפעמים בשלוש בלילה או חמש.💙
אני אשמח שתכתבו לי מה דעתכם על הסיפור.❤
פליז תקראו
" it's a bad idea right"
וגם
"Italiano🇮🇹"