Seznámení

2.3K 21 6
                                    

Nikola 18let
Expl0 18let
Matůš 18let

Je měsíc před začátkem léta. Nutně si potřebuju koupit plavky. Nejlépe bikiny. Vyrazila jsem centra Bratislavě. Stmívá se, tak abych to stihla. Pro jistotu jsem si vzala tátovo auto. Právě se tam koná nějaké 4Fans. YouTubeři mě vůbec neberou. Sledovala jsem jen jednoho, Expl0iteda. Ale zlomil mi srdce když jsem našla jeho nahé gay fotky na webu.

V New Yorkeru se mi líbily jedny bílé bikiny s černými puntíky. Vzala jsem svoji velikost 75 D a šla do kabinky. Zatáhla jsem závěs a až pak si všimla, že jsou to tanga. Chvilku jsem se dívala na svůj odraz v zrcadle. Docela se mi líbily a dělaly mi velká prsa. Vrrrr. Podívala jsem na mobil. Došla mi smska od mé kámošky Niny která chtěla jít se mnou, ale řekla, že ji má její kluk ojet. Poslala jsem jí svoje selfie s našpulenýmy rty, aby zhodnodila, jak moc sexy v těch plavkách jsem a jestli si je mám koupit.

Najednou jsem uslyšela hlasité oddechování. Vycházelo z vedlejší zkušební kabinky. Přiložila jsem ucho k plastové stěně, co oddělovala kabinky a poslouchala. Oddechy se zdály být pravidelné. Co když tam má někdo infarkt? Nebo epileptický záchvat? Co když jsem jediná, kdo ho může zachránit? Rozhodla jsem se.

Odhrnula jsem závěs svojí kabinky a rychle vešla zpoza závěs té, odkud vycházely vzdechy. Než jsem se stihla otočit, vzdechy přestaly. Otočila jsem se a překvapením se mi rozšířily zorničky. Uviděla jsem dva kluky, kteří mi byli povědomí.

Hlavou mi začaly létat myšlenky až zapadly do sebe. Tyhle tváře znám z internetu. A konkrétně YouTubu! MATÚŠ PRÁVĚ ......mr*á do análu EXPL0ITEDA !! :O

Když si mě všimli tak si oba najednou přiložili ukazovák ke rtům na znak, že mám mlčet. Matúš zašeptal : „Prosím nikoho na nás nevolej jsme tady na jedné akci a potřebovali jsme soukromí tak jsme šli sem." Já na to: „Vím že jste youtubeři a nebojte, asi vás i chápu, ale nevěděla jsem, že jste až takový kámoši." Matúš: „Moc lidí to neví a my nechceme, aby se to dostalo na internet."

Explo: „Jestli chceš tak se přidej." Matúš: ,, Explo, ty úchyle."
Explo: „Minulý týden jsme kvůli tobě přibrali Magdu, tak radši nemluv."
Matúš: „To aspoň za něco stálo." Já: „Tím chceš říct, že já bych za nic nestála?" řekla jsem a začala si vyslékat svoje tanga. Když jsem si je vyslékla, začala jsem s nimi mávat jako s lasem na rodeu a omylem mi vyklouzly z prstů. Přistály Matúšovy na tváři a ten nasál jejich vůni. Pokračovala jsem vrchním dílem. Ten tentokrát skončil na Explovi. Oblízl si rty a opatrně ho složil na podlahu.

Rozhlédla jsem se spoza závěs a zjistila, že většina zákazníků odchází, protože se blíží doba zavíračky. Pousmála jsem se a vrátila se k Matúšovy a Explovi. Matúš si až teď uvědomil, že má pořád svoje péro zapíchlé v Explovi. Vyndal ho a Explo vydal tichý vzdech. Matúš si ho začal honit. Já: Blíží se zavíračka, tak nedokončíme to u mě?? Oba přikývli a začali se oblékat. Já si oblékla plavky a přešla ke svojí kabince. V kabince jsem se převlékla. Explo a Matúš už čekali u východu z obchodu. Já jsem pověsila plavky a spolu s nimi nasedla do auta před obchodem.

Cestou domů si Explo honil, aby byl připravený a Matúš mi lízal pod volantem. Nedovolila jsem si ale dosáhnout orgasmu. To nejlepší až doma - napomínala jsem se vždy když jsem slastí přivírala oči.

Když jsme dojeli domů, vystoupila jsem rychle z auta a kabelku tam nechala. Ani jsem nezamkla auto - byla jsem moc nadržená. Rozrazila jsem dveře a rozsvítila. Porozhlédla jsem se po chodbě a pokynula rukou k Matúšovi a Explovi, že tu nikdo není a můžou jít dál. Explo vešel, ale Matúš se zastavil u dveří, které jsem jim držela.

Začal mě zuřivě líbat a omotal moje nohy kolem jeho pasu. Explo mi sáhl na zadek a zavřel za námi dveře. Explo: "Jsme tady sami Maty." Matúš mě přestal líbat. Explo mi začal vyslékat kalhoty a Matúš tričko. Jak jsem byla jenom ve spodním prádle začali se vyslékat i Explo s Matúšem. V té chvíli jsem si vzpomněla že mám v pokoji sexy prádélko. Cestou jsem sáhla Matúšovi přes trenky na jeho péro.

Když jsem se vrátila byl už Matúš v Explovi. Hned jak si mě všimli tak ho Matúš vyndal z Expla. Explo: "Sexy vrrrr.". Pak se oba vydali ke mně. Doslova mi prádélko roztrhali. Explo mě začal lízat a Matúš si hrál s mými bradavkami. Po chvíli ho do mě prudce vrazili oba najednou. Vzdychla jsem. Jezdili ve mě oba najednou a stále zrychlovali. Udělala jsem se, ale to je vůbec nezajímalo. Byl to amazing pocit. Dvě dlouhý péra, co do mě vrážely až po kořen. Explo mi začal kousat a sát prsa. Já mu zajela rukou do vlasů. Matúš ho ze mě vyndal a vrazil ho ze zadu. Anál jsem ještě neměla. Explo mě opečovával ze předu, a z druhé strany makal Matůš. Matůš se mi udělal do análu a vyndal ho ze mě. Chvilku si jen sedl a oddechoval. Díval se na to jak mě Explo šuká a začal si nad tím honit. Když se udělal i Explo, vyndal ho ze mě a vyměnil si pohled s Matúšem. Vrhli se na mě oba najednou a Explo mi ho vrazil do pusy a já jsem mu začala kouřit a dopřála jsem mu pořádnou hloubku. Slastně zavřel oči a chytnul mě za vlasy. Začal si taháním mých vlasů udávat tempo jak mu ho mám kouřit. Matúš mi toho svýho zastrčil mezi prsa a začal v té mezírce přejíždět a mačkal je k sobě. Zatím mi ho Explo strčil hluboko do krku a já jsem musela potlačit dávící reflex. Matúš se udělal přímo mně na prsa. Začal z nich jeho sperma slízávat a teď jsem se konečně začala dělat já. Do teď jsem obstarávala kluky. Explo se mi teď konečně udělal do pusy a já to spolkla. Začal mě prstit hned třemi prsty a já začala vzdychat. Matúš mi kousal, sál a lízal prsa a Explo zrychloval tempo prstění už se čtyřmi prsty. Vrazil je do mě silně a rychle až se dotknul mého bodu G. Bylo to mega rychlé tempo, kterým mě prstil a Matúš mi silně obdělával prsa. Explo se sklonil a začal mi lízat a zacházet jazykem dovnitř a ve mě vybouchl nával orgasmu. Vzdychy teď vystřídal křik. Nerada se držím na uzdě když mám orgáč a teď jsem vzdychala podle libosti. Kluci se svalili vedle mě a všichni jsme leželi a vzdychali. Všichni jsme se schodli že to musíme zopakovat a kluci mi na rozloučenou místo slov každý z jedné strany stiskl jedno prso. Pak se oblékli a pomohli mi s oblékáním. Do mezery mezi prsy mi pak dali 20€ na nový sexy prádélko. Usmála jsem se a jako vděk jsem jim pak oboum strčila najednou ruce do boxerek a naposled jsem jim vyhonila.

Odešli a my se pak viděli už jen dvakrát na 4fans kde jsem za nima přijela a zase mě super ojeli. Jejich videa koukám a masturbuju při tom. Co už, vzpomínky ;) .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fifty shades of YouTuberKde žijí příběhy. Začni objevovat