1

5 0 0
                                    

          Dövüş dersinden gelmiş duşa girip kısa bir şort ve crop giyip odamda kitap okuyordum.Çok rahattım çünkü evde kimse yoktu.Annem ve babam zaten çalışıyorlardı o yüzden evde olmuyorlardı-ki olsalar ben evde olmazdım- Ablam zaten okuldaydı o yüzden evde sadece ben vardım.

       Şimdi diyeceksiniz sen neden okulda değilsin?Görsel sanatlar okuduğum için çok fazla derse girmiyordum üstelik hazırlık senemdi o yüzden eve en erken gelen ben oluyordum.Mis gibi keyif yapmak gibisi yok.

    Bilgisayardan dizi açma kararı aldığım anda kapı çaldı.Hadi ama ne güzel keyif yapacaktım kim bu?!

     "Geldim!"koşarak kapıyı açtığımda ilk önce ablamı daha sonra yanında uzun boylu,olması gerektiğinden fazla yakışıklı bir çocuk gördüm.Evde ben varken eve erkek mi atıyor bu kız?

"Berra çekilecek misin canım?"diye Ablam sitem edince yana çekildim ve içeri girdiler.Ablam çocuğu salona geçirdikten sonra mutfağa gitti,eksik kalır mıyım peşinden bende gittim.

"Eve erkek mi atıyorsun üstelik ben varken?"Şaşkın şaşkın konuşurken Ablam bana öyle bir bakış attı ki susmak zorunda kaldım. "Şu çocuk gitsin her şeyi anlatıcım sen sadece bana ayak uydur." Diye fısıltıyla konuştuğunda başımı salladım.Yine ne işler çeviriyor ise aptal,ben ayak uyduracaktım.Başka işim yok sanki!

Ablam bir şeyler hazırladıktan sonra elinde tepsi ile salona geçti bende peşinden ilerledim.Tepsiyi ortadaki sehpaya koyduktan sonra gülümseyerek dikildi.Yakışıklıya bakıp eliyle beni gösterdi."Kardeşim Berra 19 yaşında." Beni ufak çaplı tanıttıktan sonra bana döndü ve diğer eliyle yakışıklı çocuğu gösterdi. "Bu Bora benim sevgilim" Gözlerimi irice açarak ablama baktım ne demek sevgilim? Yani evet bu çok normal bir şey ama Ablam hiç bir sevgilisini eve getirmez ya da benimle tanıştırmazsa.Dedikodularını yapıyorduk tabii ama. "Aynı sınıftayız."

Bora denen yakışıklı ayağa kalkıp karşıma dikildi ve elini uzattı.İlk başta yüzüne baktım daha sonrasında kafamı sallayarak elini sıktım."Memnun oldum"Tam gözlerimin içine bakarak konuşuyordu ben ise gözlerimi kaçırıyordum.Başımı sallayarak elimi çektim ve odama ilerledim.

    Aradan bir iki saat sonra dış kapının açılışını ve kapanışını duydum daha sonra odamın kapısı hayvanca açıldı.

Tabii ki de Ablam yani başka kim bu kapıyı öyle açabilir?

"Evet hemen her şeyi anlatıyorsun."dediğim sırada sesli bir nefes verip yatağıma kendini bıraktı."Ben ne yapıyorum ya."ağlanarak konuştuğunda gidip ayak ucuna oturdum. "Hadi anlat noldu?"

   Ablam ile aramızda üç yaş olmasına rağmen çok yakın arkadaşlar gibiydik.Kavga etsekte en sonunda yine bir birimize geliyorduk çünkü gidecek başka kimsemiz yoktu. Ve şu anda çok stresliydi ve benim ona destek olmam gerekiyordu.
  
     "Ben tam bir salağım!" Yine sızlanarak konuştuğunda anlat dercesine ona bakıyordum. Yarın anlatacak herhalde.

"O çocuk benim gerçek sevgilim değil"

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

Sıkılmayın diye kısa tuttum

Sizce ne için sevgili oldular?

Berra hakkında ne düşünüyorsunuz?

Peki Bora?

Berra ve Ablasının ilişkisi nasıl?

Yeni bölüm yarın.Allah'a emanet olun hoşçakalın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ablamın Sevgilisi/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin